GEWEEST: RT FORUMTOUR ZUID 2020 3 oktober 2020

Na de 12,5 jaar Jubileumrit dan nog een Tour maar dan in het Zuiden van ons land :smiley: .

In het eerste weekend van oktober is er traditiegetrouw en wel voor de 7de keer de

RT ForumTour Zuid 2020

De rit is deze keer in het gebied globaal onder Breda, Tilburg en Roozendaal met voor ieder wat wils.

Liefhebbers verzamelen vanaf pakweg 10:00 uur voor een kop koffie en een versnapering.

Vanaf 10:45 uur rijden we de tocht in zelf samen te stellen kleine groepjes.

Na wat rechte aanloop stukken met haakse bochten komen we in het toergebied met de kleine weggetjes.
Onderweg komen we rond lunchtijd voldoende eetgelegenheden tegen, is het te vol op een terras rij dan door naar een volgende gelegenheid.
Een aanrader is Cafe de Kneut in Ulicoten (waypoint in het bestand), als je er even omheen rijdt is er aan de achterkant ruime parkeergelegenheid, een groot terras en bij wat minder weer is het binnen ook goed toeven. Daarna volgen er in de verschillende dorpjes diverse eetgelegenheden.
Hier en daar maken we zowel op de heen- als terugweg gebruik van hetzelfde stuk van de weg, laat je niet in verwarring brengen daardoor. Ook zijn hier en daar de rechts-links-rechts aanwijzingen kort op elkaar.
Volg na het laatste waypoint van de rit gewoon de weg en door vóór het viaduct over de A16 linksaf kom je weer terug bij de Elsakker voor nog een drankje voor de liefhebbers.

Bij de het proefrijden vrijdag j.l. lagen er al de nodige blaadjes op de wegen, het suikerbietenseizoen is bezig dus hou een beetje rekening met wat minder goede omstandigheden.

Er is géén voorrijder waar de hele groep achteraan kan tuffen, houdt het klein maar fijn!! Mocht je een maatje mee willen nemen is dat prima maar het is niet de bedoeling dat je met je hele motorclub aansluit!

Houdt rekening met de geldende Corona-regels, ook in de Elsakker!

Aanvulling 01-10-2020:
Je mag nu alleen nog maar met max 4 personen aan een tafel zitten en groepsvorming (volgens de regels nieuwe regels).

Het startpunt:
****CAFE ELSAKKER
Nieuwveerweg 2
4841 KA Prinsenbeek

Zoals gebruikelijk:Loud pipes are not welcome!!!

Vrijwaring:
Wij geven aan dat er een route gereden kan worden op de openbare weg, het asfalt en de klinkers liggen er gewoon al, een ieder rijdt vrijwillig de zelfde route op de zelfde dag etc, van enige vorm van organisatie in clubverband is dan ook geen sprake. Een ieder die de route rijdt is zelf verantwoordelijk voor zijn- of haar doen en laten en kan door de route rijden daar niemand anders voor aansprakelijk houden dan zichzelf.

Alleen bij heeeeeeel slecht weer en heeeeeel weinig deelnemers gaat de tour niet door, beetje regen en wind mag de pret niet drukken, het is tenslotte oktober!

Deelnemers:
WernerB
Marcel H
Peter Meijer
Hans D
Wuls
Marc H
Jeroen
AGVerheij
Aartjan
Quickfix
BeamerPol + kids
Nico4sen
A vd S
Raymon T
Joekes
CCoensen
Beckysmile
Mello*

Geweldig! Staat in mijn agenda!

Het zuiden? Misschien ook leuk. Maar de route ken ik nog niet. Kan je misschien wat meer informatie geven?

Route blijft een verrassing tot pakweg een maandje van te voren anders heeft iedereen hem al gereden en sta ik in mijn eentje bij de start :smiley: :smiley:

Tipje van de sluier: begin punt ligt in de Baronie van Breda …

Nieuwe informatie wordt gegeven in het beginartikel, kijk maar eens bij de voorgaande versies …

Hahahaha, dat mag natuurlijk zeker niet de bedoeling zijn. Ik ga even zoeken.

Leuk het staat in de agenda :slight_smile:

Leuk Bert . . . Big RT Smile

genoteerd !

genoteerd … Big RT Smile

Ik weet echt nog niet hoe mijn jaar eruit gaat zien, maar ik doe mijn best om erbij te zijn. _004

Ook bij mij staat de rit op 5-oktober in de agenda

-groet- Paul

Jammer, valt tussen 2 nachtdiensten, anders had ik graag meegegaan.

Veel plezier.

Groet, Aad

Jammer, lig je tijdens een rit in je bed :wink: , volgend jaar weer een kans of doen jullie hem dan in het ‘echte’ zuiden?

of doen jullie hem dan in het ‘echte’ zuiden?

Dat vat ik op als een uitdaging.
Ik laat van me horen als er plannen zijn, misschien wel rond Pasen.

Groet, Aad

Pasen is ook goed, scheelt weer een Meubelboulevard voor enigen onder ons:‘Sorry schat ik kan niet mee, ik heb een Toertocht!’, dan doe ik hem weer in oktober, mooie routes genoeg hier :smiley:

Deal, maar

scheelt weer een Meubelboulevard

zoals jullie wel weten ben ik voorstander van rijden op zaterdag, zeker als we de Eifel in gaan, dus helaas, die vlieger gaat dan niet op.
-naughty-

We hebben het dan over het 1e weekend in april, dus reserveren maar.

Groet, Aad

Al jaren hebben de mannen in onze familie 2de Paasdag geclaimed als een vrije dag die niet bij/met familie/meubelboulevard.etc doorgebracht hoeft te worden.

Dus zaterdag 3 april 2021 rondje Eiffel in de agenda, kan er nog gewoon sneeuw liggen daar … _001

Vrijdag maar eens een stuk van de route gereden, het asfalt ligt er gelukkig nog… :smiley:

Ook een tweede versie gemaakt die geheel in Nederland blijft mocht België weer op slot gaat vanwege Corona, je weet maar nooit. _001

Zet hem “zacht” in mijn agenda. We zouden rond die tijd maar zo in de buurt kunnen zijn [emoji848][emoji57]

leuk staat in mijn agenda -groet- -1250-