Ook in potlood hier
Ook hier bestaat interesse voor een mooi ritje vanuit De Baronie…
Lijkt me leuk
Hij staat in de agenda
Leuk: ik hou dit draadje ook even in de gaten.
Hallo Bert,
ik heb een collega zo gek gekregen om mijn nachtdiensten over te nemen, dus ik ben van de partij en neem mogelijk nog een motormaat mee, die meld zichzelf ook nog even.
Groet, Aad
Het staat in mijn agenda,Top 3.Ok tober 2020
krijgen we de tour naar ons gestuurd??
mogen er ook motor rijders die geen BMW heeft en géén lid is van RT mee??
Tuurlijk mogen die mee!
En van mij ook zolang je deze tour niet gebruikt om met je hele motorclub mee te liften!
Ik zal binnenkort de spelregels weer opduiken en in het begin draadje plaatsen, eerst het komend weekend DE Happening doen, daarna hier verder!
Volgens mij is dit de motormaat van beckysmile…
Dat klopt helemaal, hem kennende gaat het over 1 of 2 rijders, en geen hele club, zoveel vrienden hebben we niet
België doet nog streng met Corona, dus de NL variant aangepast en vanavond een stuk van gereden, niet goed zojuist dus weer aangepast, volgende week nog eens proberen,
to be continued …
Zoals vandaag al toegezegd, kun je mij in elk geval meetellen. Of Thérèse mee kan, is afhankelijk van de kleinkinderen, die ook op 3 oktober bij ons komen …
Beginbericht is aangepast met info over de Tour!
Zet mij er maar bij
Schopje omhoog …
En roept u maar, wie gaan er nog meer mee
Onder voorbehoud.
Vanuit Groningen een stukkie rijden maar lijkt me leuk.
Heb het jubileum al gemist vanwege de situatie in de wereld.
Dus als mijn collega vrijdag mij komt (mag) aflossen in Singapore waar we nu heen varen en ik van de autoriteiten eraf mag ben ik van de partij.
Johan
Wordt een hele onderneming maar het zou mooi zijn voor jou als je het haalt allemaal. Vlakbij het startpunt is Bastion Hotel Breda , misschien is dat nog een optie voor je.
Sorry, ik had mij voor 03 Oktober 2020 aangemeld .
Maar ik moet mij helaas afmelden voor deze Toer.
Maar ik wenst iedereen een veilige toer.mvg Koempel uit landgraaf