GEWEEST: RT FORUMTOUR ZUID 2019

Jammer dat je niet mee kunt Nico!
Ik had graag een “zoek de verschillen” met je gedaan (RT-P jij vs RT-P mij)

Volgende keer beter!

Beterschap Nico!
(btw ik denk nog na over een “RT-P Special Day”)

Thx
(btw terug, lijkt me leuk)

Hartelijke groet,

Nico

Jammer, beterschap en volgende keer beter!

Zoals het nu gaat, rijd ik zaterdag mee!
Nog even de route downloaden.

Jammer, Nico Viersen, dat je niet meerijdt.
Hadden we weer even kunnen bijpraten.
Beterschap gewenst.

Tot zaterdag, (onder miniem voorbehoud).

Dank voor de beterschapswensen [emoji120]

Hartelijke groet,

Nico

Baird,
Vraag: ik heb de route gedownload in MyRoutes van TomTom.
Nu blijkt dat het twee routes zijn:
1 x 139 km
1 x 128 km.

Welke is de correcte?
En herkent iemand mijn constatering?

Vooralsnog laat ik beide routes in mijn TomTom staan en kies zaterdag wel de correcte versie.

Vast bedankt voor reacties.

I love it when a plan comes together …

Als ik het bestand dat ik geupload heb open in MapSource zie ik een track en een route van 126km, niks meer en niks minder. Nou heb ik geen idee wat TomTom er mee doet want dat ken ik helaas niet.

Misschien heb je mazzel en rij je een langere tocht dan wij en ontdek je de mooiste weggetjes die wij niet gevonden hebben Big RT Smile

Ik ben te laat, ik weet het. Maar de weerverwachting…
De route toch maar vast geladen en op Faceboek mijn interesse omgezet in “gaat”

Nee hoor Walter, niks te laat. Gewoon komen, je staat genoteerd . . . . Big RT Smile

Ons plan was om vandaag om de route te checken op eventuele Wielerkoersen, Kermissen, Braderieën en wegomleggingen. Het weer vandaag is echter dusdanig vies dat we liever een blokje hout in de haard gooien en een goed boek pakken.

Mochten we morgen obstakels in de breedste zin tegen komen, gewoon improviseren en er over/onder/langs rijden, je hebt tenslotte de route … :smiley:

Als ik hier in Breda uit het raam kijk kan ik je geen ongelijk geven, wat een Oia -weer!
Vanavond nogmaals checken of ik de route goed in de Zumo660 heb staan.

Tot morgen!

Zaterdag overdag is het droog en zijn er perioden met zon. Wel komt er in de loop van de dag meer hoge bewolking. De temperatuur loopt op naar circa 13 graden. De wind waait zwak tot matig uit het oosten.

Dan zijn de weergoden jullie gunstig gezind. Ik wens jullie een hele mooie RT-forum TOUR ZUID ! Big RT Smile

Veel plezier morgen [emoji106]

Hartelijke groet,

Nico

Ik ben er vandaag helaas niet bij omdat ik niet fit genoeg ben om te rijden. Veel plezier
[groet] JM -1100-

DEELNEMERS TOT DUSVER . . .

Jos WRSM
Jeroen +1
Peter van der
HansD
Tom den Hartog
Hugo Moolenaar
Baird
Beemer-Tycoons
AGVerheij
hbtwin (ovb)
BeamerPol
Lumière
WernerB
TomDujardin
Wuls
bmwalter

Ok, tot straks en voor de thuisblijvers: lekker rustig ontspannen, goed boek, beetje in de tuin hobbyen Big RT Smile

Erg mooie rit gehad en heerlijk motorweer. Toch nog 20 deelnemers. Bert en Peter bedankt voor de organisatie. Leuk om weer enkele oudgedienden te spreken.
IMG_20191005_101153.jpg
IMG_20191005_103253.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=SXu8XSmYGmw

Heerlijk gereden rondom Gorinchem over dijkjes, door polders en langs kanalen. Geen provinciale weg gezien.
Bedankt iedereen voor goed gezelschap en een veilige rit. Bert en Peter bedankt.
Bmwalter, succes met je versnellingsbak!

Zeer leuke afwisselende rit met verassingen :wink: bedankt voor het organiseren.

m.v.g.

Jeroen en Jens