GEWEEST: RT FORUMTOUR ZUID 2019

RT ForumTour Zuid 2019In het eerste weekend van oktober zal traditiegetrouw de BMW RT ForumTour Zuid verreden worden en wel op zaterdag 5 oktober.

De rit is deze keer een beetje in-between: polders, riviertjes, dijkjes kleine kronkels en langere stukken, van alles wat, niet voor de scheurneuzen onder ons, meer voor het cruisen …

Liefhebbers verzamelen vanaf pakweg 10:15 uur, vertrek in zelf samen te stellen kleine groepjes vanaf 10:45 uur. Er is geen voorrijder waar de hele groep achteraan kan tuffen, hou het klein maar fijn!! Mocht je een maatje mee willen nemen is dat prima maar het is niet de bedoeling dat je met je hele motorclub aansluit!

het startpunt:
Restaurant De Krom
Oosteinde 6
2969 AS Oud-Alblas

Een eerste lunchplek is Fort Asperen. Kort daarop het GeoFort en daarna volgen er nog meerderen langs de route.

We eindigen in Werkendam bij restaurant De Waterman, de snelweg A27 ligt daar een paar kilometer vandaan, mocht je naar het westen richting A16 willen dan is er een pontje naar Dordrecht (vaart niet altijd dus even checken van te voren! )

Loud pipes are not welcome!!!
Vrijwaring:
Wij geven aan dat er een route gereden kan worden, een ieder rijdt vrijwillig de zelfde route op de zelfde dag etc, van enig vorm van organisatie in clubverband is dan ook geen sprake en het samen-rijden berust op louter toeval. Een ieder die de route rijdt is zelf verantwoordelijk voor zijn- of haar doen en laten en kan door de route rijden daar niemand anders voor aansprakelijk houden dan zichzelf.

Inschrijving sluit een week voor de Tour, dit ivm personeelsbezetting op de startlokatie.

update 30082019:
De route is klaar en staat hieronder (route en track), begin- en eindpunt liggen vast, lunchplekken zijn onderweg voldoende aanwezig.
De route en/of track op de bekende (Mr.GPS) manier bewerken om naar je GPS over te zetten. Route is gemaakt met City Navigator NT 2019.20
RTFTZ 2019 V1.1.rar
RTFTZ 2019 V1.1.rar (35.3 KB)

Mooi staat genoteerd in de agenda :slight_smile:

Dan pas? Volgende week geen tijd? :wink:

Als je interesse hebt staan er nog wel een paar op het programma vóór die tijd :smiley:

Wordt er ook eentje in het westen georganiseerd?

Lijkt me leuk!

Het staat je volledig vrij om dit te doen, voel je niet verplicht doch ook niet belemmert Big RT Smile

Update in beginbericht Big RT Smile

Update in beginbericht Big RT Smile

Wordt een rustig ritje in mijn uppie …blijf ik ook thuis, heb hem al eens gereden …

Het is omdat ik écht niet kan maarrrrrrr . . . zijn er écht geen forumleden die deze FANTASTISCHE RT-forum TOURRIT willen rijden en dus willen beleven? _001 :O

Goedemorgen

Mits ik al thuis ben , nu op zee, kom ik graag. Maar kan nog niks beloven. Ik geef seintje als t kan.
[groet]
Tom

Goede middag

Gaat lukken, deze week van boord dus Zaterdag present.

[groet]

Tom

Wil wel, maar het huis zit dan vol visite ivm mijn verjaardag :slight_smile:

[quote=RonDenHaag post_id=155566 time=1566910046 user_id=9667]Betekend dit[/quote]
Nee, dit is een juridisch truukje om te voorkomen dat de organisator aansprakelijk kan worden gesteld voor wat dan ook (schade, overlast, etc.).

Bij voldoende belangstelling wordt de route gewoon in dit draadje geplaatst.

Wij doen mee hoor

Jos WRSM
Walter

Evenement aangemaakt op de BMW Boxergroep
https://www.facebook.com/groups/bmwboxergroep/

Hallo,

Ik wil graag meerijden en zal als het meezit ook mijn zoon meenemen op zijn eigen motor dus 2 personen.

m.v.g.

Jeoren Koeleman

Staat genoteerd !

Hmm, toch even de agenda checken:
's Avonds een concert in Utrecht, maar dat moet wel lukken: deze rit is véél minder ver het zuiden in dan voorgaande edities :smiley:

Yep, zet mij maar op de lijst _004

Route is toegevoegd aan beginbestand …