Ik hou deze tour even in gedachten. Mocht het rond die tijd mooi weer zijn, maken we er gelijk een vakantieweekje van en doen we graag mee met deze rit (2 personen, 1 Beemer) . Anders passen we.
Hartelijke groet,
Nico
Ik hou deze tour even in gedachten. Mocht het rond die tijd mooi weer zijn, maken we er gelijk een vakantieweekje van en doen we graag mee met deze rit (2 personen, 1 Beemer) . Anders passen we.
Hartelijke groet,
Nico
Nou moet het toch niet mooier worden.
Als ik de route wil downloaden krijg ik de mededeling dat ik daar niet gerechtigd voor ben.
Moet ik me dan eerst aanmelden dat ik ook mee rijdt.
Oke ik ga ook mijn home mee route rijden.
Als het goed is ben ik nog thuis. ondervoorbehoud dat ik niet aan het werk moet ,zou ik met met broer (fjr) mee willen rijden.
mvg Hugo
Ik hou best van een grap maar, nee je hoeft je niet eerst aan te melden om de route te mogen downloaden Sterker nog: ik mag mijn eigen route ook niet downloaden want ook ben “Je hebt geen toestemming om deze bijlage te downloaden”.!
HELP HELP, WTF is hier aan de hand, Ik heb op mijn kleine Mac al heel lang het probleem dat ik geen foto’s mag bekijken omdat ik “Je hebt geen toestemming om deze bijlage te downloaden”, op alle andere computers wel en nu zelfs mijn eigen bijlagen niet meer!
Alle settings staan volgen mij hetzelfde op al die apparaten, geef mij maar een motor ipv een computer …
btw: wat is een ‘home mee route’ ?
Hallo Bert, als je een route maakt door “mijn” dorp, kan ik niet achterblijven om mijzelf in te schrijven.
Introducee ovb.
Paul
Ik (als niet aanmelder) kan de route gewoon downloaden, dus voor diegenen die problemen hebben met de link op dit forum heb ik een kopie op mijn servertje gezet.
Top!
Als er niets tussen komt, ben ik van de partij.
Groet,
Hans
Ik rijd hoogstwaarschijnlijk lekker mee!
Thérèse moet helaas werken ( iemand moet de hypotheek betalen…)
Meerijden hangt af hoe ik me voel na ziekenhuisbezoek paar dagen ervoor…
Sterkte daar mee, we zien je wel verschijnen (of niet …)
Ik mis trouwens Thérèse in je onderschrift …
Goede middag Bert
Had al geschreven misschien, gaat lukken Zaterdag aanwezig.
Tom
LET OP: RT ForumTour Zuid 2019 is a.s. zaterdag 5 oktober.
SCHRIJF JE NU NOG IN.
Mag ik nog mee of ben ik te laat met aanmelden?
Groet,
Willem.
Uiteraard mag je mee…
Ik rijd graag ook mee zaterdag als dat organisatorisch nog haalbaar is
JM
Top = genoteerd
De uitbater van het startpunt verwacht een man of 20 zaterdag, dus kom maar …
Helaas zien wij af van dit mooie uitstapje. De griep heeft toegeslagen en de agenda (en het weer) laat een minivakantie ook niet meer toe.
Ik wens de deelnemers veel plezier en mooi weer [emoji41]
Hartelijke groet,
Nico
\
Alles wat deze week valt aan regen valt niet in het weekeinde
Zag net een weerbericht en de kans is aanzienlijk dat het droog blijft.
Maarreh, beterschap !
Thx [emoji855]
Zaterdag Lijkt het inderdaad mooi te worden, maar vrijdag, zondag en maandag wordt het mij te vochtig voor op de camping [emoji2414][emoji2415]
Hartelijke groet,
Nico