RT’S helaas
Ondanks dat het weer heel mooi gaat worden as zaterdag lukt het Kat en Michiel niet om de mooie rit mee te rijden.
Wij wensen jullie een fijne toertocht geniet en we zien elkaar de volgende keer weer.
Groetjes van Kat
Uiteraard is dat nog mogelijk. Zal je op de deelnemerslijst zetten.
Groet,
Han
Goede middag Han
Ik moet verstek laten gaan, nog niet in Nl.
Veel plezier aan allen gewenst
Tom
Jammer.
Groet,
Han
Ik heb er zin in, de route heb ik net gedownload. Tot morgen allemaal.
Ik heb er ook zin in en klaar voor. Aleve mee voor de spierpijn (nog niet heul veul gereden). Tot morgen!
Route in de XT. Nog even een update gedraaid. Helemaal klaar voor morgen. Heb er erg veel zin in. Tot morgen!
Net terug van een mooie rit in Overijssel en Drenthe. Dit is echt een mooi gebied, vooral als je , zoals Han, de kleine weggetjes weet te vinden. Het was rustig vandaag en prachtig weer. Samen met goed gezelschap wordt het niet veel beter!!
Han bedankt voor het organiseren, Motorhuis Zwolle / Remco voor de ontvangst en de koffie en iedereen bedankt voor het goede gezelschap. Tot de volgende keer!
Ook thuis in het Alkmaarse. Han bedankt voor de mooie rit. Het was een bijzondere beleving de route achterstevoren te rijden. Ik heb genoten van de omgeving. Tot de volgende. Foto’s zie ik graag tegemoet
Bijzonder mooie tocht door een prachtig gebied. Van alles wat: bossen, water, open vlakte…. Prachtig!
Goed georganiseerd, ook de lunch goed geregeld. Lekker om weer eens bekende gezichten te zien en weer eens bij kunnen kletsen.
Joan
Het was in één woord wederom fantastisch. Schitterend weer, prachtige route, heerlijke lunch en een prima gezelschap. [emoji108]
Verstuurd vanaf mijn Nokia X20 met Tapatalk
Beste Han, super bedankt voor het organiseren van deze prachtige tourrit
Remco van Motorhuis Zwolle bedankt voor de gastvrijheid
En last but not least allen die er vandaag waren. Wat TOP om bekenden en onbekenden te zien en velen te spreken
Alle deelnemers BEDANKT.
Persoonlijk heb ik dit evenement als zeer geslaagd ervaren.
Heb er behoorlijk wat tijd aan besteed, maar dat was het waard.
- De locatie was goed;
- De route was mooi;
- Het weer was prachtig;
- De opkomst was prima;
- De deelnemers waren uitstekend;
- De lunch was lekker;
- De motoren waren super.
Kortom een GEWELDIGE dag.
Heb even een korte impressie gemaakt. De uitgebreide impressie volgt.
Groet,
Han
Hoi Han,
Dank voor de schitterende rit die je voor ons hebt uitgestippeld. En uiteraard dank aan Motorhuis Zwolle voor de perfecte gastvrijheid!
Prachtige omgeving (maar dat wist ik als geboren Drentenaar natuurlijk al) en perfect motorweer!
Ik heb de rit opgeslagen, want die ga ik zeker nog een keer rijden.
Hartelijke groet,
Werner Buurma
Hoi Han, nogmaals ontzettend bedankt voor het organiseren. Het was weer een erg mooie rit.
Allen Hartelijk Bedankt voor de bedankjes en mooie woorden.
Van de Toertocht heb ik een video-impressie gemaakt.
Groet,
Mooie impressie Han!
Leuk filmpje Han
Super mooie impressie Han!
Hopelijk tot de volgende keer!
[emoji108]
Verstuurd vanaf mijn Nokia X20 met Tapatalk