Vegetarisch is ook mogelijk. Dit kan ter plaatse worden geregeld.
Groet,
Han
Vegetarisch is ook mogelijk. Dit kan ter plaatse worden geregeld.
Groet,
Han
Ah dat is mooi, die informatie is snel geregeld. Toch niet weer eerst de route gereden toch? [emoji23]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Update MHZ Zwarte Water/Reestdal/Vechtdal Toertocht.
Op 14 mei 2022, vanaf 10:00 uur is de ontvangst van de Motorhuis Zwolle Toertocht, George Stephensonstraat 5, 8013NL Zwolle.
Op het terrein is voldoende parkeergelegenheid.
Binnen is er koffie met iets lekkers.
Voor aanvang van de toertocht is er gelegenheid voor een praatje, motoren kijken, groepen samenstellen (max 8 motoren), ervaringen delen, enz.
Als er problemen zijn met het laden van de route kan dit ter plaatse geregeld worden.
De toertocht begint tussen 10:30 - 11:00 uur
TANKEN:
DE ROUTE:
Deze is 143.8 km
De route staat in de bijlage en is gemaakt in MRA.
Gaat door prachtige natuurgebieden en over landwegen, met een enkele minder mooi verbinding stuk.
Sommige wegen zijn redelijk smal, maar goed te berijden. (niet geschikt voor hoge snelheden)
Hier en daar ligt wel wat modder of grind op de weg.
In de dorpen komt u wat drempels tegen, buiten de bebouwde kom valt dit gelukkig erg mee.
De weg bij routepunt 21 staat op de kaart als onverharde weg. Inmiddels is deze weg geasfalteerd.
LUNCH:
Bij de Gloepe ( routepunt 24) aan de Rheezerweg te Diffelen bestaat de mogelijkheid om, voor eigen kosten, een lunch te gebruiken.
Uiteraard ben u vrij om ergens anders te gaan lunchen.
VEILIGHEID:
Op geen enkele wijze kan de organisatie aansprakelijk worden gesteld voor enige vorm van persoonlijke of zakelijke schade die de deelnemer zou kunnen lijden als gevolg van deelname aan het evenement
SUPER HAN !
Route ziet er TOP uit, mooie omgeving.
Ik heb dat weekeinde echter 3 concerten staan, en ben dus niet in de gelegenheid mee te rijden.
Maar de GPX is opgeslagen, dus op een latere datum rij ik 'em wellicht solo
BELANGRIJKE WIJZIGING IN DE ROUTE.
Door een verschil in de kaarten van MRA en Garmin heb ik een wijziging moeten maken in de MHZ Zwarte Water/Reestdal/Vechtdal Toertocht.
De gewijzigde route zet ik in de bijlage.
De “oude” route is wel te gebruiken. Deze moet alleen opnieuw worden gestart op de Achtervelds weg. Daar kan de route weer worden opgepakt.
MHZ TOERTOCHT.gpx.zip (13.5 KB)
Heb gemerkt dat het importeren van de MHZ Zwarte Water/Reestdal/Vechtdal Tourtocht problemen kan opleveren met MRA.
Daarom heb ik ook een Track van de route in BaseCamp gemaakt.
De route is gemaakt met kaart City Navigator Europe NTU 2022.2
Groet,
Han
MHZ Zwarte Water Reestdal Vechtdal.GPX.zip (97 KB)
Voor de Scenic rijders moest ik 5 kleine punten toevoegen.
Ik wil mij hierbij ook graag aanmelden voor de 14e!
Groet, Gerrit Rijpkema
Akkoord Gerrit, zal je op de lijst zetten.
Groet,
Han
Hoi Han, zet mij en m’n vaste duo ook maar op de lijst. Wel zin in een mooi tochtje in goed gezelschap [emoji57]
Verstuurd vanaf mijn Nokia X20 met Tapatalk
Ga ik doen Nico.
Groet,
Han
Vandaag de route nogmaals verkend.
De route ligt er FANTASTISCH bij. Heb er van genoten.
Over een aantal punten wil ik jullie toch informeren.
Gesloten voor motorvoertuigen op meer dan twee wielen
Een motorfiets heeft twee wielen en mag hier dus in rijden. Een motor met zijspan mag hier niet inrijden.
Groet,
Han
Het wordt mooi weer, ik heb er zin in. Eerst Ff over de dijk Enkhuizen - Lelystad.
Het is mij niet helemaal duidelijk welk route bestand ik nu kan gebruiken en dan het liefst een echte track .
Ik zie nu 3 verschillende route bestanden, 2 tracks die verschillend zijn een route die ik liever niet gebruik.
Graag wat meer duidelijkheid met 1 track en een route voor die gene die dat wil gebruiken.
met vriendelijke groet Peter
Houd anders de laatste route aan die door de organisatie wordt aangeleverd. De andere 2 zijn enkel van toepassing als je het genoemde systeem hebt en tegen een probleem aanloopt daarmee.
Ik rij niet mee, maar heb de route wel ‘gepikt’ om zelf een keer te rijden. Thx Han
Onduidelijkheid is . Duidelijkheid is
Onderaan in het eerste bericht, over de MHZ Zwarte Water/Reestdag/Vechtdag toertocht, dd 09 januari 2022, staat het correct.
Daar staat één Track; MHZ TOERTOCHT gpx (Route gemaakt in MRA)
Tevens staat daar één Route; MHZ ZWARTE WATER REESTDAL VECHTDAL gpx (gemaakt in BaseCamp)
Hopelijk is het nu duidelijk.
De route kan eventueel op 14 mei bij het Motorhuis Zwolle ook op de navigatie worden gezet. Ik zal daar om 09:00 uur aanwezig zijn.
Groet,
Han
Bedankt Han voor de duidelijke toelichting, mogelijk spreken wij elkaar nog in Zwolle voor we de route gaan rijden.
Met Vriendelijke Groet,
Peter
Hallo Han,
Als het nog mogelijk is meld ik me graag aan voor deze toertocht.