Ook ik meld me graag aan. Samen met partner. Blij dat het allemaal weer kan. En leuk om elkaar weer te ontmoeten
Joan
Ook ik meld me graag aan. Samen met partner. Blij dat het allemaal weer kan. En leuk om elkaar weer te ontmoeten
Joan
Het is zeker leuk om elkaar weer te ontmoeten Joan.
Zet jullie op de deelnemerslijst.
Groet,
Han
De bijzonderheden van de route
Groet,
Han
Keep on teasing …
Op dit moment hebben zich 13 leden (eventueel met één introducé) aangemeld voor deze prachtige motor toertocht.
Er is nog voldoende ruimte voor meer deelnemers.
Aanmelden kan door middel van een bericht te plaatsen in deze Topic.
Groet,
Han
Mooi initiatief Han,
Ik ben graag van de partij, onder voorbehoud van een bouwkundige klus die ergens in het voorjaar zal worden uitgevoerd. De planning daarvan moet ik nog krijgen.
Zet mij maar op de lijst.
Met vriendelijke groet,
Anton van der Gaag
Leuk Anton, zal je op de lijst zetten.
Groet,
Han
Morgen, 22 maart 2022, ga ik de Zwarte Water/Reestdal/Vechtdal Toertocht verkennen.
Als er liefhebbers zijn die mee willen rijden, laat dit dan even weten.
Groet,
Han
Pb gestuurd.
Niets ontvangen.
Groet,
Han
Opnieuw pb verstuurd. Was het onderwerp vergeten in te vullen.
Vandaag met Han de tourtocht van 14 mei voorverkend.
Ik heb Han eind december leren kennen toen hij een motor die ik bij Motorhuis Zwolle had gekocht bij mij thuis kwam afleveren.
Rond kwart over 10 uur zijn we in Zwolle op de motor gestapt en rond 16.00 uur waren we weer terug.
De route die Han had uitgezet is in 1 woord prachtig. Iedereen die nog twijfelt om de 14e te gaan, vooral doen. Aan de route gaat het zeker niet liggen. Ik heb vandaag veel geleerd van Han, over de motor, de navigatie en ook over verbeterpuntjes met betrekking tot mijn rijgedrag. We hebben heerlijk gegeten en met bijna 20 graden op de thermometer kon het bijna niet beter. Ik heb genoten en hoop dat de weergoden op de 14e net zo goed gestemd zijn als vandaag.
willem
Goede avond Han
Onder voorbehoud (meer op zee als aan wal) kom ik graag mee rijden. T staat genoteerd nu nog thuis zijn die tijd, we ll see.
Tom
Willem,
Was inderdaad een prachtige dag Willem. Fijn dat je een aantal dingen geleerd hebt.
Ook ik heb een prachtige dag gehad.
Groet,
Han
Ga je op de lijst (OVB) zetten Tom.
Groet,
Han
Gisteren, samen met Wigo, de MHZ Zwarte Water/Reestdag/Vechtdal Toertocht verkend.
Het was een nuttige verkenning, voor de bevestiging wat er goed is, maar belangrijker is, het constateren van verbeteringen.
Gelukkig is er heel veel goed. Op een tweetal punten moet ik de route aanpassen.
Dit zijn:
De Lunchlocatie is te vroeg in de route. Deze is aangepast en goed bevonden.
Na de Lemelerberg, kreeg ik wat rare meldingen op mijn navigatie, daarna was plotseling de route van mijn navigatie verdwenen. De navigatie van Wigo deed precies hetzelfde.
Binnen de bebouwde kom zijn wel wat drempels, maar buiten de bebouwde kom gelukkig zeer weinig.
Verder is de route goed bevonden; Mooie Wegen, Prachtige natuur, Fijne Lunchlocatie en Heerlijke IJssalon.
Groet,
Han
Een ongetwijfeld fantastisch mooie rit voorgereden Han en Wigo!
Ondertussen loopt het water spreekwoordelijk gezien mij al in mond. Ik heb er heel veel zin in!
Hierbij een update van de MHZ Zwarte Water/Reestdal/Vechtdal Toertocht.
Op 22 maart is de route verkend. Hierover ben ik tot wel 95% tevreden . Onder de N 248 is is een nieuwe weg met tunnel aangelegd (zie foto). Mijn navigator had hier moeite mee, daarom heb hier de route aangepast.
De afgelopen periode was, voor mij, het weer te slecht om te controleren of de route nu correct is. Volgende week ga ik de route nogmaals verkennen. Als deze goed is, zal ik deze publiceren.
Bij Hotel Restaurant De Gloepe kunnen we, op eigen kosten, lunchen.
Er is een keuze uit 4 menu’s.
Uiteraard ben u vrij om ergens anders te gaan lunchen.
Volgende week komt er een nieuwe update.
Groet,
Han
Goed bezig Han, ik heb er zin in. Ik ben ook inmiddels 34 kilo lichter, mocht je nog gaan lunchen, staat er ook iets vegetarisch op de kaart? Dit ivm de weinige calorieën. Ik ben nog steeds omnivoor maar niet klaar met de opbouw fase van het dieet
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dank je.
Bedankt voor de opmerking. Niet aan gedacht.
Ga ik regelen.
Groet,
Han