GEWEEST: RT Forumtoer Zuid-Limburg 2017

Is de route al beschikbaar?

Route wordt a.s. weekend doorgestuurd naar de deelnemers.

Zijn er nog deelnemers, die zondagochtend in de omgeving van Apeldoorn aanrijden?
misschien dat we dan een plek kunnen afspreken, om verder te rijden.

groet, Hans

[/quote]
Route wordt a.s. weekend doorgestuurd naar de deelnemers.
[/quote]

Is het mogelijk dat ook niet deelnemers de route krijgen?
Ik kan dat weekend niet maar ben het weekend daarop van donderdag t/m zondag in Valkenburg.

Met groet,
Kees

Goedemorgen,
Ik ben zelf in ieder geval van de partij ( Minko ).
Heb de ABS maar even afgekoppeld en zonder ABS wil ik de rit gaan maken. ( ik krijg t zo snel niet voor elkaar )
IK laat nog weten of Broer en Vriend meegaan.

Tot Zondag.

PS Rijden er nog heren of dames vanaf Breda, Tilburg naar Vaals.
Kunnen we mogelijk ergens verzamelen

Groet Minko uit Roosendaal

De routebestanden voor de RT Forumtour Zuid van 24 september 2017 zijn nu als gezipte bijlage aan deze post toegevoegd!

Er is voorzien in een .gpx trackbestand voor Garmin en .itn routebestand voor TomTom

Voor Garmin kun je het trackbestand via je pc in je Garmin laden (intern geheugen of op sd-kaartje) waar het als het goed is als nieuwe track wordt gevonden waarna je de vraag krijgt of deze naar een trip moet worden geconverteerd (dit gebeurt dan tegen de kaarten welke op dat moment in je Garmin actief zijn, loopt een paar minuten). De track is getest met de NTU 2018.20 kaarten op een Zumo 590LM en 350LM)

Het TomTom bestand kan (volgens mij althans, ik heb geen TomTom om dat mee te testen) zo in je TomTom worden geladen.

Tot volgende week!
Als het net zo’n mooi weer wordt als dit weekend in Zuid Limburg / Voerstreek kan het niet stuk.
RT_forumtour_zuid_2017.zip (20.8 KB)

Bedankt voor het plaatsen van het zip-bestand voor een ongetwijfeld mooie tourtocht. Helaas rijd ik niet mee, maar wens alle deelnemers voor volgend weekend een fantastische rit, annex treffen. Ik zal duimen voor mooi nazomerweer! _004

[groet]

Eilert

Voor diegenen die inmiddels al met myrouteapp werken, onderstaande link:

https://www.myrouteapp.com/route/open/255147

Myrouteapp geeft aan dat ik hem niet mag zien. Heb je hem wel openbaar gedeeld?

Ik ben overigens slechts meelezer en wens de deelnemers een mooie tocht toe. [emoji106]

Hartelijke groet,

Nico

Onderstaande link staat een uitleg van MrGPS met een uitleg voor de meeste toestellen garmin en tom tom makkelijker kan het niet
alleen het spoor en het toestel de roeten laten berekenen

zo werk ik al jaren en we hebben alle de roeten zoals de roetenmaker het bedoeld heeft

https://www.youtube.com/playlist?list=PL8pVzS0kLAuOiQgjnJQjbexcL9waOKdAa

Hebt gelijk Nico, de route stond alleen voor vrienden open.
Is inmiddels veranderd naar openbaar.

Zijn er nog meer mensen uit midden Nederland die niet gaan overnachten? Wellicht kunnen we ergens afspreken voor een zwaan?

Waarvoor mijn dank.
Even gekeken op Google Earth, dat wordt genieten eind deze maand.
Met groet,

Kees

:unamused: helaas moet ik afzeggen de werkgever beslist anders :imp: ik wens jullie allen een fijne en prettige dag toe.

m.v.g.
Jeroen

Het is gelukt de gpx te importeren in Tomtom go app.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

fijn dat het gelukt is _004

Zondag wordt het 19-22 graden!
0mm regen, oostenwind kracht 3.
Bron: weeronline.nl en buienradar.nl

Prima motorweer dus!

Wullum,

alle weer is prima motorweer toch?

Big RT Smile

Groet en tot zondag, Aad

Zie mijn onderschrift, zeg dat al jaren…

Ohja.