Is er nog plaats voor 1 persoon dan doe ik graag mee.
Groeten, Jo Gordebeke.
Is er nog plaats voor 1 persoon dan doe ik graag mee.
Groeten, Jo Gordebeke.
Jullie mogen allemaal mee.
Ik heb de route zo lang gemaakt, jullie passen er allemaal in…
Helaas, helaas! 24 september worden wij elders verwacht! We wensen alle rijders reeds nu een prachtige rit en een wonderschone dag toe!
Therese en WernerB
Verstuurd vanaf mijn D6603 met Tapatalk
Ik weet dat het 1 augustus geweest is maar wil mij toch onder voorbehoud aanmelden. (7 weken van tevoren is ook best veel).
All, de deelnemrswijzigingen zijn doorgevoerd.
Stand is nu 28 deelnemers en nog 7 met voorbehoud.
Door onvoorziene omstandigheden kan ik helaas niet deelnemen aan de RT Forumtoer Zuid-Limburg. Hierbij moet ik mijn deelname annuleren.
Ik wens jullie een veilige, gezellige en mooie dag.
Groet,
Han
Is het nog steeds mij op te geven? Ik zou graag samen met mijn vader aanhaken bij de toertocht
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
… Kunnen mijn motormaatje Jean-Paul en zijn vriendin Christel (samen op één 1200RT) ook nog aan het lijstje worden toegevoegd ?
Benny
All,
ook deze wijzigingen zijn doorgevoerd!
Hallo,
Ik ben nog niet zolang lid, en RT rijder, maar kan ik mij nog opgeven?
Gr. Hans
Kan
in mij nog aanmelden ? Ben wel een beetje laat…groetjes Gerard
Aanmelden mag nog steeds, groep is nog niet heel groot, no problem dus.
Groet, en tot de 24e.
Aad
Heren organisatoren,
Helaas kan ik niet mee . Je mag me van de lijst "misschien"afhalen. Fijne tocht toegewenst !
All, de aan- en afmeldingen zijn doorgevoerd.
Omdat de groep uiteindelijk niet zo heel groot wordt is het het handigst als iedereen gewoon ter plekke afrekent.
Er komt dus geen centraal rekeningnummer voor de financiële bijdrage.
Een sponsorbijdrage aan de CliniClowns actie http://www.bmwrtforum.nl/forum/viewtopic.php?f=115&t=8902 mag natuurlijk altijd!
Heb de route eergisteren en deze ochtend gecontroleerd en goed bevonden.
De wegen zijn allemaal goed te berijden alleen merk je wel dat hier en daar de beginnende herfst (beukennootjes en takjes ) ervoor kunnen zorgen dat je niet in het midden van de weg kunt rijden maar iets meer links of rechts.
Omdat er ook tussen landerijen gereden wordt zou er eventueel ook nog wat modder op de rijbaan aanwezig kunnen zijn.
De route heeft verschillende hoogtepunten met prachtige vergezichten zowel in de Voerstreek als in het Limburgse heuvelland.
Zonder pauze is deze route makkelijk te doen binnen een uurtje of 3 maar er zijn voldoende horeca onderweg om een pauze in te lassen.
Heb je je eigen boterhammetjes meegenomen, er zijn ook meer dan voldoende zitbankjes in de route aanwezig.
Grtz en tot de 24e,
WaltzingMatilda
Ben wel wat laat maar kan ik mij nog aanmelden ? Voor 1persoon ?groetjes Gerard.
Helaas moet ik mijn maat Huub afmelden.
Dan wacht ik nog een maandje met de motor wassen …
heren
ik, minko, heb me aangemeld met mn broer en een maat
helaas heeft mn i abs het net begeven ( zie topic i abs )
ik doe mn uiterste best om m weer te repareren
ik verheugde ne op de rit
ik hoop dat we er nog bij kunnen zijn
gr minko
…en de aan- en afmeldingen zijn weer verwerkt.