GEWEEST: RT Forumtoer Zuid-Limburg 2017

Done!

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Done!

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Compromis gevonden :slight_smile: . Na een wereldreis van huis naar Gulpen (verwacht ik) wordt de sleurhut gestationeerd op een camping aldaar. Dan is het alleen nog de auto omwisselen tegen de motor, en klaar is Siebke voor de tourtocht. Dus ja, als ik mee mag, schrijf mij er toch graag bij. Mijn vrouw gaat, als duo, misschien ook mee, dus haar graag op de reserveseat.

Is beide opgenoteerd!

Tiel,19-06-2017
Hierbij meld ik me aan voor de forumtoer zuid-limburg op zondag 24 september 2017.Het hotel heb ik geboekt en ik kijk er al naar uit.Ik kom alleen.
mvg
Herman Willemsen

Je staat erbij Herman!

Binnenkort worden in deze draad verdere details gepost over de Forumtoer Zuid-Limburg 2017.

Volg deze draad voor meer details over de route en betaalinfo voor de vooruitbetaling!

Het is definitief, ik ga mee _004

Sjoen! Ik verhuis je op de lijst.

Ik meld me bij deze ook graag aan voor 24 september as. _004

Benny

Je staat erbij Benny!

Ik wil ook graag aansluiten!

bmwr1150rt
Groeten, Math Gobbels

Toegevoegd Math!

Hoi ik doe graag mee met de forum toer op 24 september.

Toegevoegd, Ruud!

Wellicht een idee om de Forumtoer Zuid-Limburg 2017 in het thema van “the Distinguished Gentleman’s Ride” te doen?
Valt wereldwijd op dezelfde datum, 24 september 2017…

https://www.gentlemansride.com/
https://www.gentlemansride.com/rides/the+netherlands/maastricht

Just a thought…

lijkt mij een goed idee Wullem

Zolang we niet verplicht worden met stropdas en jethelm te rijden vind ik het prima, zal ik me ook een tijdje niet scheren want dat schijnt er ook bij te horen :mrgreen:

Hoeven we niet een thema van te maken: het is gewoon een statement; beïng a ‘distinguished gentleman’ geldt toch voor élke datum en élke rit/tour die we op onze BMW maken? :laughing:
Maar alle kans dat ook ik ongeschoren verschijn, al zal dat niet erg opvallen in de klaphelm. :open_mouth:

Big RT Smile

@Baird en @Siebke stropdas hoeft niet, een strikje is ook goed en scheren in het weekend doen we sowieso al niet

Maar zoals Jos al aangaf, we gaan wel gewoon met beschermende kleding rijden, dus niet in kostuum en pothelmpje. ook al zou dat beter bij de themakleding aansluiten. Laten we het maar bij een hipsterbaard houden 8)_