Ik ga graag mee!
Gr
Cees
Leuk dat jij mee gaat Cees ![]()
Beste RT vrienden,
Hierbij de route in GPX format / Base Camp versie 4.4.6. met NTU 2015.30
Als basis heb ik de Track van Aad geconverteerd naar GPX en tevens het rustpunt in Malmedy toegevoegd.
Verzamelen 10:30 bij Mc Donalds bij de Geusselt te Maastricht en om 11:00 vertrekken wij.
Rustpunt: Restaurant-brasserie
Au petit Chef
Place de Rome 5-6
4960 Malmedy
http://www.malmedy-restaurant.be/
Eindpunt Mc Donalds Aachen-Brand
![]()
Aad & Bas
RT-Forum rit_07 maart 2015.zip (78.5 KB)
Beste Aad lijkt me leuk om ook de tocht mee te maken zet mij maar op de lijst aub
Groeten Lexrt -top- ![]()
Hoi Lex,
staat genoteerd
.
Groet, Aad
Hmmm. Ik ben in het weekend van 7 maart in Heerlen… Zal dan maar eens met de bRommeRT gaan ipv met de pedaalemmer…
Wil je me “tentative” op de lijst erbij zetten?
Een en ander blijft vrees ik wel een beetje afhankelijk van de standby agenda van mijn Lief…
Was vandaag o.a in Aubel om een rit te controleren, vaste sneeuw was weg alleen nog wat smeltende…temperatuur 2,5 graden. :mrgreen:
Goed om te horen ![]()
BTW zijn onze zuiderburen ook bij het minste of geringste in de strooi modus???
Gr Bas
Helaas wel ja ![]()
Vaak vermengen ze het ook nog met zand, is het zout weg blijft met zand nog iets langer liggen…
Daarna gaan ze de kuilen dichtmaken die ontstaan zijn tijdens de winterperiode maar vanaf juli zijn de wegen dan goed te bereiden…
Nee hoor, grapje! De wegen zijn over het algemeen goed te doen, sommigen zijn wat beter dan anderen maar dat is ook bij “ons”.
Bedankt voor de informatie en we gaan het zien over twee weken ![]()
GR Bas
Bas…even afgezien dat ik:
- een Garmin 2820 heb
- dus met NT kaarten werk (momenteel versie 2015.20)
- nog altijd met Mapsource werk
- ik niet eens mee ga op 7 maart
staat er bij mij als ik jouw route open in de linkerkolom géén tijdsduur aangegeven, maar alleen de lengte van 160Km. Bij mij is het ontbreken van een tijdsduur steevast een voorbode van heel veel…eh… ‘bonus’-kilometers zullen we maar zeggen
.
Ligt dat aan mij of heb jij dat dan ook?
Berry
Nog niet tijd voor de zomer kleding ![]()
Ed, bedankt voor het deels controleren van de route, had ik vandaag geen tijd voor, motor kopen samen met mijn zoon.
Hij heeft gekozen voor een Honda Hornet 600, prima fiets om te beginnen.
Wullum, ik zet je erbij, en misschien wil jou lief ook wel mee, als het weer een beetje goed is. Zoals je ziet staat er bij meer mensen een 2’tje met vraagteken, allemaal in afwachting van het weerbericht.
Groeten, Aad
Ik ben eigenlijk soms gewoon te fanatiek denk ik maar…
Als ik de route niet met de motor kan of wil controleren (heb mijn 1100RT verkocht maar nog niet afgeleverd en krijg donderdag pas mijn 1200RT) omdat de weersomstandigheden het niet toelaten ga ik een route die ik heb uitgezet met de auto controleren.
Neem ik wel voor de gezelligheid mijn vrouw mee, mijn laptop waarop de route staat (en voor als ik weer ergens een leuk weggetje zie) en een schrijfblok om aantekeningen te maken :mrgreen:
HA Berry, heb jij haar uit de mottenballen gehaald ![]()
M.b.t. Jouw vraag, daar kom ik nog op terug.
Bas en ik houden wel van een beetje avontuur :mrgreen:
en degenen die met ons meerijden (noodgedwongen) ook… ![]()
We zijn nog nooit onoverkomelijke wegomleggingen tegengekomen, en een beetje improviseren vinden we ook niet erg.
Tel daarbij op dat de diverse navigatiesystemen allemaal iets anders willen, en totale chaos dreigt te ontstaan.
In het geval dat de route onrijdbaar blijkt overleggen we ter plaatse, en dan komt alles goed, verdwalen doen we niet meer, zeker niet in een gebied waar we goed bekend zijn.
Daarbij, in het verleden is het al gebeurd, dat ik een gecontroleerde route reed, en daarbij in een rallycross terechtkwam, die deels over de route ging, domme pech, en dus even omrijden.
Het enige waar het om draait tijdens onze ritten, is het plezier van het motorrijden, de gezelligheid en het leren kennen van andere motorrijders, en niet het nauwkeurig volgen van een vooraf uitgezette route.
Groeten, Aad
Desnoods rijden we bepaalde stukken 2x of 3x ![]()
Komt goed ![]()
Soms ook een stuk in omgekeerde richting, is ook wel plezant :mrgreen:
Ga het weer missen
![]()
Eerst maar eens zien dat het doorgaat - t is pas maart.