GEWEEST: FORUMTOUR - 7 maart 2105 - Ardennen/Eifel

Beste motorvrienden,

als antwoord op de vraag van Baird (waar wordt jij vrolijk van?), stel ik voor om op 7 maart 2015 maar weer eens te gaan toeren (wat vervelend nou toch, alweer motorrijden Big RT Smile )
De bestemming wordt Ardennen en/of Eifel, lengte van de rit een kilometertje of 150, vertrektijd rond 11:00 uur, vertrekplaats nog onbekend, maar ergens in de buurt van Heerlen.
Ik zal eens een poging doen tot het maken van een leuke rit, maar als er anderen zijn met een leuk voorstel, is dat uiteraard ook goed.
21 februari heb ik een afspraak met Bas, dan zal de definitieve route in elkaar gedraaid worden, (ik ga er van uit dat je meegaat Bas :mrgreen: )
Wel graag even hier laten weten wie er allemaal meegaan, zodat we bij de lunchpauze niet onverwacht met 20 man bij iemand voor de deur staan, die daar niet op rekent.

Verdere details zullen uiteraard weer volgen.

Groet, Aad

Deelnemers
01 . beckysmile
02 - basplehn (2?)
03 - HansD
04 - Adam
05 - Tourist64
06 - 1150RT-fan
07 - Lexrt
08 - deckers
09 - BMWalter ?

Was zeker meegegaan Aad…ware het niet dat de mijne pas eind maart wakker wordt uit zijn winterslaap :wink:

Ik ben van de partij Aad _004
we zullen 21Feb een mooie route produceren.

Gr Bas

Dan verzeker jij haar toch een maand eerder?

+1 , ik ben er ook bij. Leuk!
Nog wel even de thuisagenda checken…

Berry,

speciaal voor jou zal ik dan in April nog een rit maken en ik denk dat wel meer mensen bereid zijn hun spaarzame vrije tijd daarvoor op te offeren :mrgreen:

Groet, Aad

+2. Mooi initiatief. Gezien de vorige zeer geslaagde rit, verheugen we ons er al op. _005
Ik heb 'm genoteerd. Mits een beetje redelijke temperatuur.

Leuk, helaas moet de RT eerst naar Kenny voor een GR-beurt en nieuwe MP 4 en dat gebeurt op de tiende maart, ik kan dus niet mee. :cry:

Ben

Jammer Ben :imp: , maar gewoon blijven opletten, er volgen nog meer ritten.

Groet, Aad

Geef ik mij ook alvast voor op :nerd: _004 :smiley:

Top!! Benieuwd of de bochtjes anders voelen met vers rubber :smiley:

+??
Leuk Aad & Bas…ik ben weer van de partij. Big RT Smile

gr
Adam

Guus, wat vindt je een redelijke temperatuur? We hebben toch allemaal verwarming?

Adam, leuk dat jij ook weer meegaat, begint op een reünie te lijken _004

Groet, Aad

En jawel. …ik heb eindelijk een smartphone helemaal voor mij alleen, dus kom maar op met die groepsapp :laughing:

Zal ik zeker doen. :smiley:

Ben

Die groepsapp is meer iets voor Bas, om dat te regelen, dus geef daar je telefoonnummer door, en dan zal het wel goed komen.

Groet, Aad

Zie je PB wel tegemoet _004

Is een van de mooiste antwoorden op mijn vraag _004 .

Helaas kan ik zelf niet op 6/7 maart, andere afspraken. Wanneer is die van april? Gauw bekend maken want nu is de agenda nog leeg!

Komt goed Bert _004

Gr Bas

Bert,

in april zou ik zeker kunnen op de 4e of de 25e, allebei op zaterdag.
Op zondag de Eifel in is wat mij betreft een no go, wegens te druk, en dan nu vooral nog zondagsrijders in auto’s.
Heb je zelf een ander datumvoorstel, gewoon hier neerzetten, er zijn altijd wel voldoende liefhebbers, ook zonder mij.

Groet, Aad