Wil je wel helpen met een (zeer) mooie rit.
maakt mij niet uit, Ardennen, Eifel, Voerstreek…zeg het maar…150km-200km-300km is mij om het even. (heb er honderden)
Vertrekpunt Geusseltstadion/Mc. Donalds in Maastricht voor iedereen makkelijk te vinden.
A2 ri Maastricht, VKL li en je bent er al.
Voor de vroege vogels een geopende Mc.Donalds (koffie/toilet) en een geopend tankstation om met z’n allen te vertrekken met een volle tank.
Terugkomst weer op hetzelfde punt met de eerder genoemde voordelen.
Even een tip voor de rijders die alleen bij mooi weer rijden…
Er zijn maar 2 soorten motorweer: goed motorweer en heel goed motorweer!!
Dus niet zeuren en met z’n allen gewoon komen voor een geweldige rit
Ik zou zeggen stuur eens wat door, liefst niet in gpx-formaat, want daar kan ik niks mee, een track voor GE is een stuk handelbaarder.
De gewenste afstand is ongeveer 150 km, ivm aanrijtijd van o.a. Adam uit Soesterberg.
Ga je trouwens mee?
hartstikke leuk dat je meegaat, altijd pretttig, nieuwe leden die meteen aansluiten.
Houdt het hier volgend weekend even in de gaten, dan gaat de route verschijnen, deze keer doen Bas en ik een poging om in 1 keer de juiste route online te krijgen, maar garantie geef ik daar natuurlijk niet voor :mrgreen: .
Ik wijs er even op dat we van ongeveer 50 meter hoogte vertrekken, en het hoogste punt ligt op ongeveer 675 meter hoogte,we krijgen dus te maken met behoorlijke temperatuurverschillen.
Let hier wel even op, zeker als er wat hogere temperaturen voorspeld worden, kan het rond La Gileppe toch flink koud zijn, temperatuur ligt daar doorgaans 6 a 7 graden lager dan in Heerlen.
We wachten nog maar even af, het duurt nog ruim 2 weken tot 7 maart, wel even blijven volgen, zodat niemand in Maastricht staat te wachten, terwijl we uit veiligheidsoverwegingen besluiten om de rit af te blazen c.q. verplaatsen naar een latere datum.