Goede morgen Forum leden ,
allereerst mijn motor is verkocht aan herman Sietsema van het forum, dat was moeilijk maar ook weer een must.
Maar dan nu weer iets vrolijks;
ik wil jullie graag uitnodigen voor een feest ter ere van het leven. Op 20 september geef ik een feest en zou het kicken vinden als er een aantal van mijn geliefde BMW’s door mijn dorp zouden rijden en dan geparkeerd worden voor het terras alwaar er gegeten en gedronken gaat worden door uitgenodigden . Het begint vanaf 1500 uur tot 1900uur wel heb ik een inschrijf datum ivbm de organisatie en inkoop dus meld U allen aan voor de 6e september en met hoeveel je komt laten we hopen op een mooie dag en mooi motor geronk .
het adres is Restaurant Wierenga Bakkerspleintje 26 1901EZ in Castricum mijn 06 = 13262973 en = @mailruudtwigt@gmail.com. ps laat ook even weten qua vega en wat niet meer voor wensen er zijn.
EDIT: HansD
Hierbij het voorstel voor de route voor zondag van Biddinghuizen naar het feest van Ruud in Castricum.
We beginnen en eindigen op een provinciale weg, het tussenstuk is snelweg. We verzamelen 14:45 op de parkeerplaats van Flevonice waar de BMW Motorrad days zijn; om stipt 15:00 vertrekken we.
op de eerste provinciale weg zit een Shell station
hier stoppen we alleen als je dat op de parkeerplaats bij Flevonice hebt aangegeven dat je moet tanken
we mijden de A6 (vanwege werkzaamheden en regelmatig file de laatste tijd) en rijden iets om via Laren A1 / knooppunt Eemnes
in Castricum stoppen we bij BP tankstation aan de Soomerwegh (viapunt) om mensen op te pikken die rechtstreeks naar Castricum rijden
(hier sta ik bij slecht weer als ik NIET naar Biddinghuizen ga, dat zal ik dan zaterdag hier melden)
we rijden indien mogelijk het plein bij het restaurant op (om een beetje indruk te maken)
daarna parkeren we op het plein, of bij de Xenos voor het plein
Beste Ruud,
Hartelijk dank voor je uitnodiging.
Graag hadden we aan je wens gehoor gegeven, helaas valt die datum gelijk met de BMW Motorrad Day waarbij BMW Motorrad Nederland ons een tent ter beschikking heeft gesteld.
Zij verwachten dat wij daarbij de gehele dag aanwezig zullen zijn.
Ik hoop echter dat vele andere forumleden je uitnodiging accepteren, wellicht in combinatie met hun bezoek aan de BMW Motorrad Day en aanwezig kunnen zijn bij je feest.
Het is je van harte gegund.
Wij kunnen niet aanwezig zijn omdat we op die dag in Kroatie zitten maar wensen alle die wel kunnen, ofwel een fijn feest of een leuke dag op de BMW dag
Als (ex)mede-genoot vindt ik dit persoonlijk vele male belangrijker dan de BMW dag (die zal volgend jaar nog wel weer komen, van deze feestdag van het leven, tja…), dus ik ben van plan te komen.
Liefst op de motor maar dat valt nog te bezien na bijna 3 jaar geen motor meer hebben kunnen rijden.
Anders kom ik wel met de auto, als het niet anders kan.
Het is iemands laatste wens, letterlijk, en dan vindt ik dat we er massaal gewoon ff er moeten zijn, dat is in mijn optiek pas echt een gevoel.
Maar dat is mijn persoonlijke mening, niet geheel onbevooroordeeld omdat ik weet wat het betekend.
Er is geen “ik” in mijn verhaal, maar een “wij”.
Ik zal er zijn, vanaf het moment dat ik dit las dacht ik al bij mezelf hier moet ik naar toe. Ruud zijn verhaal heeft mij diep geraakt misschien omdat ik veel mensen in mijn directe omgeving ken en gekend heb die vechten of gevochten hebben tegen deze vreselijke ziekte. En dan zeg ik net zoals Rob dat is nou een echt forum gevoel. Hier maak ik tijd voor.
Hier heb ik effe over moeten nadenken, natuurlijk wil ik hier graag bij zijn, maar wat moet ik zeggen als ik jouw de hand schud? Iedereen kent wel iemand in de nabije omgeving met deze vreselijke ziekte en je laatste wens wil ik helpen realiseren, hopelijk melden zich nog wat forum leden aan.
Ikzelf denk dan aan zoiets als, “een aangename dag”, “dank je wel voor de uitnodiging”, “het stikt hier van de BMW’s, apart!”
Maar alle gekheid op een stokje, een “Hallo Ruud!” zal ook volstaan, schat ik in.
Soms hoeven er geen woorden uitgesproken te worden om elkander te begrijpen.
+1
Ik heb er even over na moeten denken, omdat ik Jou, Ruud, helemaal niet ken. Maar eigenlijk ben ik het helemaal met Rob en Ton eens. Ik ga net als anderen mijn bezoek aan de bmw motorrad days combineren met een bezoek aan Castricum, en probeer rond 17:00 langs te komen.
Ton, Rob, hoe laat gaan jullie, kunnen we dit combineren en samen rijden ?(Rob natuurlijk afhankelijk van of je met motor of auto gaat).
Heel begrijpelijk!
Ik ken Ruud ook helemaal niet maar gun het hem daarom juist.
Ik wil proberen zo rond 15:30 ~ 16:00 er te zijn.
Liefst op de motor, afhankelijk van het weer en of ik deze nog gestart krijg. Laatste keer ging dat helaas wat erg moeizaam.
En op korte termijn een beurt regelen is mij helaas niet gelukt, jammer genoeg.
Ik ken het gevoel mijn rug weet het ook niet zeker of het wel gaat lukken. Al was het een paar weken geleden een niersteen die de rugpijn gaf deze keer. Hopelijk niet nog een nu.
Misschien een oproep tot een massale ondersteuning aan Ruud en zijn geleefde leven voor de gene die niet aanwezig (kunnen) zijn op zijn …
Om hem en zijn naasten via dit forum een blijk van medeleven te tonen en daarbij al zijn lotgenoten hierin mee te gedenken.
En ook eens te kijken of in de komende tijd er in plaats van de Clini Clowns er geld naar het KWF kan gaan en deze forum-geste de naam van RUUD te geven
Dus geef allen uw reactie op dit draadje aan en voor RUUD het zal hem zeker tot steun zijn.
Zoals ik hier eerder schreef ga ik proberen dit te combineren, ik zag mezelf in mijn uppie de BMW dag verlaten terwijl jullie daar aan de BBQ zaten, ben blij dat er meer met dit idee spelen. Het wordt dus een groepsrit van 15:00 uur naar Castricum