Ik heb ook aan een rit vanaf de BMW-dag zitten denken, maar Benji is mee net voor door het in de groep te gooien.
In principe sluit ik me aan, moet nog wel even de agenda nakijken…
Gerrit en ik gaan ook met jullie mee . . . het wordt al een aardige groep. Ik heb vanavond tegen Gerrit gezegd dat ik samen met een aantal mensen van ons forum eerder wil vertrekken van de BMW dag naar Ruud. Ik heb hem verteld dat hij heel erg ziek is en dat hij niet meer beter gaat worden. Zijn laatste wens is om zijn forumvrienden en hun motoren nog eenmaal te zien en horen en dat hij dat wil vieren. Ik heb tegen hem gezegd dat het een lange rit gaat worden. Hij zei: papa, ik ga met jou mee en wij zijn er voor Ruud!
Vertrekken om 15U00 is een mooie tijd, ik weet niet hoelang je rijd tot Castricum? Hopelijk wordt het een grote groep. Heeft er misschien iemand een route voor de GPS van het BMW motorrad day naar Castricum, is misschien interessant als we allemaal dezelfde route hebben, ingeval als je iemand onderweg kwijt speelt. Ik ben in die regio niet zo goed bekent en als ik zelf de route maak, denk ik gewoon begin en eindpunt ingeef en dan de kortste route kies.
Ik denk dat de kortste en snelste route via Amsterdam is, maar we kunnen ook via Enkhuizen rijden (iets om, maar wel leuker). Via Adam is het ongeveer 1 uur 15 min, van Biddinghuizen naar Castricum.
Wat willen we?
Ok, ik denk dat via Enkhuizen te lang gaat duren. Hetzelfde geldt voor helemaal binnen door rijden. Een flink stuk snelweg is gewoon het handigst. Ik maak wel een route voorstel…
Het opgegeven adres lijkt op een soort plein van een winkelcentrum, beetje lomp om met 25 motoren tussen het winkelend publiek door te gaan: kan een lokaal lid het juiste bestemmings-waypoint hier geven, is handig voor de route van HansD.
Als ik op Google Earth kijk lijkt het mij dat we bij de Xenos aan de Dorpsstraat het binnenpleintje op kunnen draaien en daar is ruimte genoeg voor een 20-tal boxers…
ik denk idd dat Ruud van ieder van ons een mailtje verwacht, dus allemaal even een mailtje sturen
de Xenos is een goede parkeer plek zo te zien, maar als het rustig is (en het is op zondag, dus ik denk dat de winkels gesloten zijn) rijden we naar het midden van het plein. we zien het wel als we er zijn.
Oh, en voor de duidelijkheid: bij rotweer ga ik NIET naar Biddinghuizen, maar WEL naar Castricum. Maar voorlopig zijn de vooruitzichten goed (genoeg).
Ik lees nu pas jouw bericht Ton . . . ik heb Ruud zojuist een mail gestuurd n.a.v. de oproep van Hans . . . ik hoop dat Ruud via ons forum op de hoogte blijft wie er komen.