de Camper Challenge

+2. Succes ermee -top-

En nog eentje via werk _004

Het aantal stemmen stijgt nog steeds. Vanmorgen waren er 103 stemmen.
Daarmee staan wij op plaats 9 met een achterstand van 21 stemmen tov plaats 6.
We kunnen dus nog wel stemmen gebruiken.

Wie maakt ons happy en doen er nog een stem bij?

Groetjes Bart en Fia

Hierbij de link: http://www.kck-camperchallenge.nl/inzendingen.php?nie_id=41
Vervolgens krijgt de stemmer een email met een link ter bevestiging van zijn/haar stem.
Alvast dank!!!

Ik heb er nog twee stemmen aan toe weten te voegen :smiley: -top-

Succes!

[groet]

Bert M

De stand van vanmorgen geeft ons hoop.
Door diverse akties van forummers, sommige zelfs al grensoverschrijdend, kon ik vanmorgen lezen dat er 155 keer op ons gestemd is. Een geweldig resultaat want het brengt ons op plaats 5 met een voorsprong van 17 stemmen op koppel nr 6. Dit betekent dat we nu, virtueel, in een camper zitten. Maar de wedstrijd duurt nog 33 dagen en de concurrentie zal niet stil zitten, dus al je nog niet gestemd hebt, breng dan gerust een stem op ons uit.
Dit is de link: http://www.kck-camperchallenge.nl/inzendingen.php?nie_id=41

Alvast onze dank!

met vriendelijke groet
Bart en Fia

_004 maar dan willen wel een kaartje ! Big RT Smile

@Bert:
Komt voor de bakker!!

Stem erbij Bart

Voted!

En nog eentje.
Ik zie al 164 votes.

Stem uitgebracht, succes met de challenger :angry:

De stand van vanmiddag: 178 stemmen en nog 32 dagen te gaan.
Wanneer er iedere dag stemmen blijven komen dan gaat dit helemaal goedkomen.
En iedereen mag stemmen, ook familieleden, collega’s enz enz.
Alvast dank voor de moeite.

de link: http://www.kck-camperchallenge.nl/inzendingen.php?nie_id=41
Je krijgt vervolgens een email met een bevestigingslink. Even op klikken en je hebt gestemd!

Groet Bart en Fia

En nog een stem van mij.

De nieuwe stand: 193 stemmen. Hiermee wordt de 4e plaats ingenomen. Het koppel op nr 5 heeft echter maar 9 stemmen achterstand. Dus alstublieft, heeft u nog niet gestemd doe het dan. U helpt ons het doel te bereiken: een week lang met een camper (iets wat we nog nooit gedaan hebben.

Alvast dank
Groet Bart en Fia

de link: http://www.kck-camperchallenge.nl/inzendingen.php?nie_id=41

De stand van vanmorgen: We hebben nu 203 stemmen, 18 stemmen voor op het koppel op de 5e plaats. Deze laatste 29 dagen zullen erom spannen. Wie heeft de langste adem (de meeste stemmen). En de concurrentie zit ook niet stil!!!
Dus, als je nog niet gestemd hebt of je weet familie, collega’s en alle anderen die je kent, stem dan op de link in mijn onderschrift. Alvast onze dank!!

Groetjes Bart en Fia

_004 We blijven nationaal en internationaal voor jullie werven, Bart!

[groet]

Bert M

Vandaag is het erg warm. En Barchem was toch nog te ver voor mij (n knie) :frowning:
Maar jullie kunnen nog steeds stemmen _004
De stand op dit moment is 208 stemmen voor ons. De koppels op de 5e en de 6e plaats hebben een heel kleine achterstand nog maar van resp. 21 en 25 stemmen. Het wordt dus erg spannend!!
De link staat in mijn onderschrift. Daar kan een ieder stemmen.
Alvast dank!!

groetjes Bart en Fia.

Deze Challenge wordt nu met de dag spannender, vooral voor de koppels op plaats 4, 5 en 6.
Wij staan nog steeds op plaats 4 maar de voorsprong slinkt: koppel nr. 5 heeft nog maar 15 stemmen achterstand en koppel op plaats 6 heeft 26 stemmen achterstand.

Dus hierbij een dringende oproep voor een ieder die dit leest: breng alsjeblieft een stem uit op de link in het onderschrift. Er zijn geen kosten ed aan verbonden. Je krijgt van de ANWB een email waarmee je via een nieuwe link je stemkeuze kan bevestigen.

Medeforummers,
Stem alsjeblieft zodat wij eindelijk weer eens aan iets anders kunnen denken dan de afgelopen 2 jaar!!
Alvast dank!

Groetjes Bart

+2 stemmetjes Big RT Smile

Afgelopen 24 uur (ongeveer) is er weer door diverse mensen gestemd. Jullie worden dus bij deze ook bedankt Big RT Smile
We staan nu op de 4e plaats met maar liefst 260 stemmen, met een voorsprong van 42 stemmen op het koppel van de 5e plaats en 53 stemmen op het koppel op de 6e plaats. Wij hebben zelf een achterstand van 13 punten op het koppel op de 3e plaats.

Een forumlid heeft zelfs een ander forum over deze aktie ingelicht en daar komen nu ook stemmen vandaan, dat is toch geweldig _004
Met nog 26 dagen te gaan wordt het al maar meer spannend.
Dus, als je nog niet gestemd hebt, gewoon even doen. De link staat in mijn onderschrift. Alvast mijn dank!!!

Groetjes Bart en Fia