de Camper Challenge

Er is weer een mijlpaal bereikt: we staan op de derde plaats met 297 stemmen met een achterstand op de nr 2 van 29 stemmen en een voorsprong van resp. 15 en 65 stemmen op de nrs. 4 en 5. Het gaat dus goed, maar de stemmen moeten wel blijven binnenkomen, want stilstand is achteruitgang en dat willen we niet! Dus toch maar weer het verzoek aan jullie: laat iedereen die je kent alsjeblieft stemmen via de onderstaande link. Wij zijn iedere stemmer dankbaar voor zijn bijdrage.

Met vriendelijke groet,
Bart en Fia

Super score, Bart! We blijven aan de stemmen-boom rammelen!

[groet]

Bert M

Net even wat mailtjes verstuurd om aan die stemmen-boom te schudden Big RT Smile

een aantal mailtjes kreeg ik al terug met de melding van uitgebrachte stemmen op jullie :wink:

Heb de oproep ook op het forum van de Mondeo club gezet. -naughty-

+1 van mij.

Suc6 Big RT Smile

gelijke stand met het stel op de 2de plaats nu _004

Op jullie gestemd, Europees parlement sla ik over… :wink:

En inmiddels zijn we verhuisd naar de 2e plaats met 328 stemmen, 1 stem voorsprong op de nieuwe nr 3 en 29 stemmen voor op nr 4 en 69 voor op nr 5. De stemgang zit er goed in. Dit komt doordat stemmers nu meer dan ooit ook andere bronnen aanboren. Op diverse fora wordt er reclame gemaakt om te stemmen. Helaas krijg ik niet te zien wie er stemmen, maar iedereen die stemt krijgt onze welgemeende dank.
Wij hopen dat de stemmen ook nog de laatste 24 dagen binnen zullen komen, dus als jullie nog andere bronnen kunnen vinden en activeren, dan zal dat heel mooi zijn.

In ieder geval ook nu weer onze dank aan de stemmers,

Groetjes Bart en Fia

vandaag nog wat aan de boom geschud :wink:

veel succes en hopelijk lukt het allemaal _004

Het koppel op de 1e plaats ruikt onraad en heeft zijn stemmachine blijkbaar ook aangezet. Daardoor blijft hij 50 à 60 stemmen voor op plaats nr 2 en dat zijn wij met 352 stemmen. De koppels van de 3e, 4e, 5e en 6e plaats hebben een achterstand van resp. 25, 37, 100 en 127 stemmen.
Met nog 23 dagen te gaan kan deze stand nog flink door elkaar worden gegooid. Het enige medicijn tegen deze plaatsschudding zijn stemmen. Dus als je nog wat emailadressen hebt, of familie, kennissen, leden van andere fora en clubs, dan mag je dit bericht delen en meteen vragen of ze onderstaande link willen gebruiken om stemmen. Alvast dank voor jullie inzet!

Groet
Bart en Fia

De europese verkiezingen zijn voor Nederland weer voorbij. Iedereen kon stemmen tussen 07.00 en 20.00 uur. Dat is een beperkte tijd.
Hier kan je 24 uur per dag stemmen en dat kan nog 22 dagen.
Als iedere bezoeker van dit topic (tot nu toe 790 keer bekeken) de link aanklikt dan blijven de stemmen gewoon binnenkomen. En dat is belangrijk want de concurrentie zit niet stil. Op dit moment hebben we 370 stemmen ens taan we op de 2e plaats, het koppel op de 1e plaats heeft 56 stemmen meer en onze achtervolgers hebben 41, 51, 108 en 132 stemmen minder. Het koppel van de 6e plaats is vandaag binnen de top 6 gekomen en dat kunne dus echte concurrenten zijn (ondanks de achterstand nu). Er is slechts één middel dat helpt en dat is STEMMEN.
Dus help ons aan die stemmen _004
ALvast onze dank Big RT Smile

Groetjes Bart en Fia

Heb nog even een stem op jullie uitgebracht. Succes!

Laat je wel ff weten of je gewonnen hebt met zoveel support van onze kant . . . . :O
Plaats anders nog eens een FaceBook melding dan link ik die weer . . . . gaat lukken, als ji maar actief blijft. Een beet spammen mag . . . . :open_mouth:

Gestemd, succes op de vakantie!

Hallo Jos,
Uiteraard laat ik weten hoe het is wanneer we mee mogen, maar dan moeten we alle bronnen aanboren die ter beschikking zijn.
Op Facebook laat ik me ook regelmatig hierover uit incl. link en KCK plaatje. Gisteren nog geplaatst, en die mag iedereen gewoon delen, net als dit bericht _004

Vanmorgen was de stand 389 stemmen, goed voor de 2e plaats. 53 stemmen achter de nr 1 en resp. 60, 65, 111 en 133 stemmen voor op de nrs 3, 4, 5 en 6. Nr 6 is een nieuwe binnenkomer en heeft ook regelmatig stemmen. Dus, blijf stemmen _004 _004

Groetjes
Bart en Fia

Ik heb nog een facebook pagina op: https://www.facebook.com/jos.wiersema
Zal daar ook eens aan mijn 254 ‘vrienden’ vragen of ze een stem willen uitbrengen . . . Eerst ff vriendjes worden dus . .

Jos,
je hebt een nieuw vriendje.
dankjewel!

groetjes Bart

Hou nu de stemmen maar in de gaten . . . :wink:

Als ik de facebooklink heb, schud ik daar ook even aan de boom :wink:

Intussen geplaatst, moet goed komen _004

_004