Vandaag 03 jan op de A15 tussen Rhoon en de afslag Zierikzee tussen 15:30 en 16:00u. Al het verkeer rijdt tussen de 100 en 120km/u, de motorrijder op een BMW, type 1100 laveert vrolijk tussen de rijstroken 1,2 en 3 door, links en rechts inhalend (geen richting aangeven natuurlijk). Auto’s worden gesneden als of het allemaal maar mag. Uiteindelijk neemt hij de afslag Zierikzee en ik denk kl**z*k. Hoop echt dat hij geen lid is van dit forum want zijn gedrag is echt aso.
Ben