Zo moet het dus niet

Vandaag 03 jan op de A15 tussen Rhoon en de afslag Zierikzee tussen 15:30 en 16:00u. Al het verkeer rijdt tussen de 100 en 120km/u, de motorrijder op een BMW, type 1100 laveert vrolijk tussen de rijstroken 1,2 en 3 door, links en rechts inhalend (geen richting aangeven natuurlijk). Auto’s worden gesneden als of het allemaal maar mag. Uiteindelijk neemt hij de afslag Zierikzee en ik denk kl**z*k. Hoop echt dat hij geen lid is van dit forum want zijn gedrag is echt aso.

Ben

DAT doen onze forumleden toch niet . . . . . _001 of wel :O soms . . . . :confused::

Ik kan het me ook niet voorstellen,maar zeg niet nooit.

Precies, ik ben ook niet de perfecte verkeersdeelnemer. Ik denk dat we allemaal wel eens een manoeuvre maken waar we later van denken: “dat had beter gekund”, maar met deze snelheid en drukte van het verkeer _001 waar ben je dan mee bezig!

Ben

Rijd dagelijks dit stukje op A15. Ik was het niet. Zat warm en droog in auto Big RT Smile