Werkplaatshandboek R1200RT 2017

Kan iemand mij de weg wijzen naar een werkplaatshandboek (ála Haynes) voor de r1200RT 2017? Alle handboeken die ik kan vinden gaan t/m 2016. Er zijn een paar behoorlijke wijzigingen aangebracht in model 2017, daarom liever een up-to-date handboek dan dat tot 2016.

Btw, ik heb mijn 2010 ingeruild voor een 2017 premium selection; wordt half april afgeleverd Big RT Smile Big RT Smile

Kan je ook geen dvd vinden op bv Ebay?

Heb gezocht, maar ik kan nix vinden, helaas. Ik heb het boek nu nog niet nodig, maar ik wil altijd goed voorbereid zijn. Heb jij iets gevonden? Zo ja, dan ben ik benieuwd naar de link. Thnx

Ik heb deze gevonden:

https://www.bmwbayer.de/nl/reparatiehandleiding-dvd-vista-windows-7-8-en-10-bmw-r4v-r1200-modellen

maar ik ken deze lieden niet. Is toch 81 euri (+ nog verzendkosten), dus ik twijfel ff

DVD betreft de K26. 2005 t/m 2013 (en misschien zelfs maar t/m 2009…).
Haynes heeft een boek voor de 2005 t/m 2009 en boek voor de 2010 t/m 2013 uitgebracht.
Terwijl er tussen de jaartallen 2005-2009 en 2010-2013 ook best wel wat verschillen aanwezig zijn.
Ik denk dat het met de “behoorlijke wijzigingen” tussen de 2016 en 2017 modellen wel meevalt.
Zelf verwacht ik niet dat er een Haynes boek voor de 2017-2018 modellen uitkomt maar ik kan er uiteraard naast zitten :slight_smile:
Waarschijnlijk weer wel een boek voor de 1250-modellen.

Misschien heb je hier wat aan. Ik heb geen dvd speler meer, want ik overweeg hem wel te kopen voor mijn 2014 LC.

https://www.ebay.nl/itm/264667063545

Frank, dank voor de link. Ik ga 'm bestellen.

Fijn, laat even weten hoe het bestel proces je vergaan is en of je tevreden bent wat er je wordt geleverd. Help je mij weer mee :slight_smile:

Kopen via eBay, nog nooit problemen mee gehad. En ik heb daar toch al het nodige gekocht. Zelfs mijn trombone, schitterend instrument. :blush:

Eens ik koop ook jaren bijna alles online. Ging meer over de verkoper en kwaliteit van geleverde :slight_smile:

Bestelling is bevestigd! Betaald via Paypal, dus kopers bescherming.
Aflevering ergens tussen 09 april en 20 april, dus nog even afwachten.

Ik hou jullie op de hoogte

@fschuurman: ik heb een USB DVD speler, kan ik zo op elke laptop/pc aansluiten. Reuze handig en niet heel kostbaar!

Ik prefereer een normale claxon op mijn RT. Dat is een stuk handiger! :smiley:

Ik zie ritje Den Haag in mijn glazen bol :stuck_out_tongue:

Helm open, ruit naar beneden, cruise control aan en blazen maar. Elke melodie beschikbaar: La cucaracha, Tourclaxon, slow whoop en ga zo maar door. :joy:

Ik heb de DVD binnen. Moest wel even naar mijn oude adres (zucht). Ook de DVD speler op USB is al in Gent aangekomen dus eerdaags kan ik door de DVD bladeren. Ik vond op mijn pc een oudere versie van de DVD zonder de K52. Het genereert PDF bestanden voor de handeling die je wilt uitvoeren.

De dvd in de nieuwe dvd speler geplaatst en een rammelen an jewelste. Delen zijn leesbaar en delen niet. Geen grote krassen te zien. Andere dvd en cd speelt hij prima af. Leverancier benaderd. Ik krijg een nieuwe opgestuurd, prima service zo.

Tijdje niks laten horen, sorry. DVD in goede orde ontvangen en werkt helemaal goed! Tot nu toe heb ik alles kunnen vinden wat ik zocht. Werkt prima met mijn externe dvd-reader. Als iemand een speciaal item zoekt kan ik wellicht helpen. Laat maar van je horen.