Kan iemand mij de weg wijzen naar een werkplaatshandboek (ála Haynes) voor de r1200RT 2017? Alle handboeken die ik kan vinden gaan t/m 2016. Er zijn een paar behoorlijke wijzigingen aangebracht in model 2017, daarom liever een up-to-date handboek dan dat tot 2016.
Btw, ik heb mijn 2010 ingeruild voor een 2017 premium selection; wordt half april afgeleverd
Heb gezocht, maar ik kan nix vinden, helaas. Ik heb het boek nu nog niet nodig, maar ik wil altijd goed voorbereid zijn. Heb jij iets gevonden? Zo ja, dan ben ik benieuwd naar de link. Thnx
DVD betreft de K26. 2005 t/m 2013 (en misschien zelfs maar t/m 2009…).
Haynes heeft een boek voor de 2005 t/m 2009 en boek voor de 2010 t/m 2013 uitgebracht.
Terwijl er tussen de jaartallen 2005-2009 en 2010-2013 ook best wel wat verschillen aanwezig zijn.
Ik denk dat het met de “behoorlijke wijzigingen” tussen de 2016 en 2017 modellen wel meevalt.
Zelf verwacht ik niet dat er een Haynes boek voor de 2017-2018 modellen uitkomt maar ik kan er uiteraard naast zitten
Waarschijnlijk weer wel een boek voor de 1250-modellen.
Ik heb de DVD binnen. Moest wel even naar mijn oude adres (zucht). Ook de DVD speler op USB is al in Gent aangekomen dus eerdaags kan ik door de DVD bladeren. Ik vond op mijn pc een oudere versie van de DVD zonder de K52. Het genereert PDF bestanden voor de handeling die je wilt uitvoeren.
De dvd in de nieuwe dvd speler geplaatst en een rammelen an jewelste. Delen zijn leesbaar en delen niet. Geen grote krassen te zien. Andere dvd en cd speelt hij prima af. Leverancier benaderd. Ik krijg een nieuwe opgestuurd, prima service zo.
Tijdje niks laten horen, sorry. DVD in goede orde ontvangen en werkt helemaal goed! Tot nu toe heb ik alles kunnen vinden wat ik zocht. Werkt prima met mijn externe dvd-reader. Als iemand een speciaal item zoekt kan ik wellicht helpen. Laat maar van je horen.