welke uitlaat is er op deze motor gemonteerd

…eifel en omgeving. Als ik bijv uit Stuttgart kom en de hele weg binnen door rij kom ik er een paar tegen. volgens mij waren het er 3

Je komt het af en toe tegen.
Geen groot probleem.
Bovendien weet je 1 ding zeker. Het afgesloten gedeelte bevat een lekker stukkie sturen.
De prenten zijn bovendien niet hoog in Duitsland, dus ik ken mensen die het bord negeren :bulb: en de boete als tolgeld inboeken.

gelukkig kan ik ze door de week rijden, is iets goedkoper :wink:

De L128 van Strauch naar Rurberg, 8,1km en zo spectaculair is deze weg nou ook weer niet. Er blijft genoeg lekkers over :wink:

Zou het heel heel misschien mogelijk zijn dat men een bijzondere uitlaat ontwikkeld waarbij (bijv. middels Bluetooth) en speciaal daarbij behorende oordoppen, het uitlaatgeluid digitaal kan overbrengen. Met op het stuur nog eoa controller waarbij men zelf kan regelen welke geluid en hoe hard men het wil horen.

Hebben die lui echt het uitlaatgeluid alleen voor zichzelf.

Zoiets als bij sommige electrische auto’s je kunt kiezen welk motorgeluid je wilt horen via de audio-installatie. :$
Tja.

Niet alleen bij elektrische auto’s. Ik heb een Renault Captur, waarvoor je een app kan downloaden zodat motorgeluid naar keuze via de speakers kan worden afgespeeld, uiteraard met een toerental afhankelijkheid. Kan ik ook eens in een Renault Alpine V6 ’ rondscheuren’… :wink:

lijst met gemelde wegen die niet voor motorrijders open zijn :

http://www.bikerunion.de/roadcheck/index.php?r=blockings

niet alleen die in het weekend dicht zijn maar bijv ook waar je 's-nachts niet mag rijden, en mogelijk toekomstige blokkades etc

De Alpine V6 ken ik uit de familie-sfeer, lang, heel lang geleden. -kwijling-
Ik kan daar zeker om glimlachen, inventief!

Nu nog een app op een SmartPhone voor de mtorrrijder die op die manier “virtuele uitlaten” wenst op de motor, dan alleen snelheidsafhankelijk (via de GPS) :laughing: