Welke RT’s hebben integraal remsysteem? ABS ervaringen?

Ja, Sijmenlaag…

Je gebruikt het systeem nu op de manier zoals het ontworpen is en dan werkt het gewoon het beste…

Henk7777

Onzin.

:O

Ook meerdere (KNMV) trainingen gedaan en nog nooit van gehoord, zeker bij noodstop vol in de voorrem, ook niet meer rustig aanleggen en dan druk opbouwen maar gewoon vol er in, de elektronica regelt de rest, je bent zo 30 meter verder en knalt er dan boven op. Maak je ook niet druk over terug schakelen, niemand is echt geïnteresseerd in welke versnelling je motor staat als je net een auto ontweken hebt…

Beetje misleidend om mij onjuist te citeren:
ik doelde op KEREN op een hellend vlak.
En dat dan met een R1150 RT waarbij voorrem meeremt met achterrem - niet omgekeerd.

Volgens mij ook zo neergeschreven en anders zou dit onomstotelijk uit de originele context hebben moeten blijken.

Not amused voor één keer.

Ik denk dat er veel ervaringen zijn uitgewisseld. Er is info gedeeld. Topic starter sijmenlaag heeft inmiddels bedankt voor de reacties en geeft aan veel geleerd te hebben. En dat is mooi want we proberen van elkaar te leren. Laten we ons niet blindstaren op onze eigen ervaring en ook oog houden voor de ervaring van een ander. Laten we elkaar respectvol benaderen.

En toen kwam er een olifant met een hele grote snuit en blies dit draadje met de kracht van de storm Ciara ineens uit . . .

-groet-

Eilert
Moderator