Welke kleur R850/1100RT heb jij?

welke kleur R850/1100RT heb jij?

• glacier groen
  • tundra groen
  • nacht zwart
  • antraciet grijs
  • titaan zilver
  • amarena rood
  • opal blauw
  • sinus blauw
  • champagne
  • anders nl:
0 voters

Al surfend ben ik toch wel benieuwd in welke kleurstellingen de R850/1100 RT’s rondrijden.
Nu weet ik niet exact hoe de kleuren heten dus dat kun je aanvullen zodat ik het eventueel kan aanpassen

Vul de poll in.
Als je “anders” invult kun je dit in je bericht motiveren

De mijne is gletsjergroen. Over een tijdje vragen mijn kinderen: wat is dat “een gletsjer”? en dan zeg ik: dat is iets van vroeger net als de elfstedentocht.
Hans

De mijne heet tundra grun

Hans

Volgens hetgeen mij vertelt is. Is de mijne Amarene rood. :slight_smile:

Dus geen bordeaux rood.

Ja heb ook geen idee wie die namen bedenkt.

Dus ik wacht ff met invullen van de pol :exclamation:

Nou hier alvast een geheugen steuntje. :laughing:

En dat is nu ook precies mijn kleur: glaciergrün (in de 1100 uitvoering dan). Dus Hans, als ik het goed tel zijn wij tot nog toe in de meerderheid :laughing: . Wie biedt meer?

Groet,
Ramon

De poll nu ook ingevuld.
:unamused:

****die van mij is champagne kleurig[special edition]

Sinus blau, de felle blauwe kleur

gr. Willem.

vreemd genoeg is de poll weer leeg.
graag opnieuw je kleur aanvinken.

De mijne is Amarena rood, kleurcode 734, te vinden op het dekseltje van de zekeringendoos onder de buddy. Voor overige kleuren, kijk even hier. Durf te wedden dat de meeste kleuren er wel tussen staan…

Groet,

Dave

Nogmaals gestemd :;

Super,
daar was ik naar op zoek, maar ik kon het niet vinden.
:blush: Thanks!

Nou Walter,

Zo houd je ons lekker bezig hè. :laughing:

Maar goed nog een keertje dan.

Ik had totaal geen idee in wat voor kleur mijn brommerke gespoten was. Het blijkt dus opaalblauw te zijn.
Groeten
Dirk

ik zie dat opal blauw een voorsprong heeft gekregen: gauw stemmen dus, de mijne is glaciergrün

groet, Henk

champagekleur

dankzij jullie weet ik nu dat die van mij amareno rood is en is de stand weer gelijk. stemmen dus!

Ik heb een donkerblauwe (kweetnie welke versie dat precies is :wink: ). De vorige eigenaar heeft de kappen van de koffers in dezelfde kleur laten spuiten.
Ben alleen van plan om hem binnenkort opnieuw te laten spuiten als dat een beetje betaalbaar is. Welke kleur dat wordt weet ik nog niet.
Mijn voorkeur gaat uit naar zwart metallic maar dan ben je wat minder opvallend.

Zijn er mensen met ervaring met (laten) spuiten? Hoeveel ben je dan ongeveer kwijt?

iPod Wit… :wink: