Al surfend ben ik toch wel benieuwd in welke kleurstellingen de R850/1100 RT’s rondrijden.
Nu weet ik niet exact hoe de kleuren heten dus dat kun je aanvullen zodat ik het eventueel kan aanpassen
Vul de poll in.
Als je “anders” invult kun je dit in je bericht motiveren
De mijne is gletsjergroen. Over een tijdje vragen mijn kinderen: wat is dat “een gletsjer”? en dan zeg ik: dat is iets van vroeger net als de elfstedentocht.
Hans
En dat is nu ook precies mijn kleur: glaciergrün (in de 1100 uitvoering dan). Dus Hans, als ik het goed tel zijn wij tot nog toe in de meerderheid . Wie biedt meer?
De mijne is Amarena rood, kleurcode 734, te vinden op het dekseltje van de zekeringendoos onder de buddy. Voor overige kleuren, kijk even hier. Durf te wedden dat de meeste kleuren er wel tussen staan…
Ik heb een donkerblauwe (kweetnie welke versie dat precies is ). De vorige eigenaar heeft de kappen van de koffers in dezelfde kleur laten spuiten.
Ben alleen van plan om hem binnenkort opnieuw te laten spuiten als dat een beetje betaalbaar is. Welke kleur dat wordt weet ik nog niet.
Mijn voorkeur gaat uit naar zwart metallic maar dan ben je wat minder opvallend.
Zijn er mensen met ervaring met (laten) spuiten? Hoeveel ben je dan ongeveer kwijt?