WELKE BIJLAGEN TOEVOEGEN ?

Aanvankelijk hadden we de functie “bijlage toevoegen” uitgeschakeld.
Vanaf heden is het weer toegestaan om in beperkte mate weer bijlagen toe te voegen maar alleen bestanden die zijn “ingepakt” met ZIP of RAR.
In feite kun je dus alle soorten bestand als bijlage plaatsen zolang ze maar “ingepakt” zijn.

Voor het plaatsen van foto’s op het forum verwijzen we naar HIER >>

Hoe pak je bestanden met RAR of ZIP in?

Download: http://lp.jzip.com/?sysid=102&appid=100

UPDATE: we laten nu ook JPG bestanden, dus afbeeldingen, toe.

UPDATE: we laten nu ook JPG bestanden, dus afbeeldingen, toe.

Hi Jos en Walter!
Is het mogelijk een Spreadsheet (XLS) document te plaatsen als bericht- of moet ik die veranderen in een foto via screenshot eerste- of zoiets?
BVD, James

Het beste in JPG

_004

Bedankt!