Vandaoh de tweede -tijdrit- en derde etappe -rit in lijn- van de Spie Junioren Driedaagse begeleid. Veel wind wat leidde tot een flinke versnippering van het peloton.
Morgen de Vlaamse Ardennen een rit van 100 km in Velzeke, Stad Zottgem. Serieus steile klimmen en heel veel kasseien. Kent iemand de Paddestraat? De dag daarna wil je alle boutjes toch even checken of het nog wel vast zit.
Vandaag en gisteren, samen met de motards van MBZVL de Delta Ride for the Roses begeleid. Het viel voor de fietsers niet mee, het was heel erg warm, zo’n 34 graden. Een heel mooi evenement om te doen en de opbrengst is voor het KWF.
Dit jaar brachten de deelnemers een record bedrag binnen:
https://www.pzc.nl/terneuzen/recordbedrag-binnengehaald-bij-delta-ride-for-the-roses~a2609cd7/
Gisteren, samen met de collega’s van Motor Brigade Zeeuws-Vlaanderen, de tijdrit van de Renewi Tour gedaan. Renewi is de nieuwe naam voor de enige UCI World Series in de Benelux. Voorheen bekend onder de namen: Eneco Tour, BinckBank Tour en Benelux Tour
https://www.youtube.com/watch?v=5BgD1F2Ljhw
TOP Roelof
Het rijdseizoen is (voor mij) voorbij, dus afgelopen weekend werd het tijd om mijn fiets maar, in de tuin, naar zijn slaapzak te brengen.
Helaas waren alle hulptroepen ver weg: mijn oudste zoon was met zijn moeder een weekendje wandelen door Brussel.
Er kan toch helemaal niks misgaan op zo’n moment?
Verkeerde kant.png
Resultaat:
- Spiegel rechterzijde kapot (zowel de kap als het glas)
- Cruise control staat scheef op gashandel (waarschijnlijk de bout, maar ik had geen zin meer om er naar te kijken)
Gelukkig kreeg ik hem toch weer zelf overeind, maar dan merk je wel dat je ouder wordt, hoor.
Bij thuiskomst dacht mijn ex-vrouw (Karen) dat ik opzettelijk mijn motor ondersteboven had gezet om de band te vervangen.
Jemig, dat is echt balen!!!
Wel heel leuk om te lezen hoe je dit benadert en omschrijft. Je gevoel voor humor heeft er in elk geval niet onder geleden.
Helm geüpgraded: Shoei Neotech 3
Blij mee!!!