Een actief forumlid mis ik al een tijdje. Frans Gabler, een wijs man met een schat aan ervaring. Ik zie hem ook niet meer in de ledenlijst staan. Heeft iemand een idee waar Frans is gebleven?
fransgabler heeft ruim een maand geleden zijn lidmaatschap opgezegd . . .
Een actief forumlid mis ik al een tijdje. Frans Gabler, een wijs man met een schat aan ervaring. Ik zie hem ook niet meer in de ledenlijst staan. Heeft iemand een idee waar Frans is gebleven? >
Waarschijnlijk heeft het iets te maken met eerder gemaakte opmerkingen.
Ook ik heb al eens de overweging gemaakt om dit forum te verlaten.
Het is helemaal niet verkeerd om kritiek of opmerkingen te krijgen maar men het gaat er soms wel erg hard in.
Jammer als dit de reden van Frans is, en mocht dit niet zo zijn dan hoop ik toch dat de maatschappij weer snel wat vriendelijker gaat worden naar elkaar.
Hans Beijersbergen.
Frans heeft inderdaad, zonder (publiekelijke) opgraaf van reden afscheid genomen van het forum een maandje geleden.
Helaas is dit bericht verloren gegaan, zodat sommigen van ons het misschien gemist hebben.
Frans had een eigen uitgebreide stijl om dingen uit te leggen en/of toe te lichten…
Misschien dat er mensen zijn die hier geïrriteerd van raken…
Op social media, dus ook hier op het forum, achter een toetsenbord, denken sommige mensen dat ze alles maar kunnen zeggen…
En daarmee kunnen ze soms knetterhard zijn…
Dit is ook 1 van de redenen dat ik niet op facebook, twitter of enig ander medium zit…
Ik ben lid van dit forum en nog 2 andere en meer niet…
Ik heb Frans een keer met veel plezier mogen ontmoeten, een zeer aardige man met veel levenservaring…
Jammer dat hij opgezegd heeft…
Henk7777
Helemaal mee eens!!!
Na, (in mijn ogen) wat “vervelende” reactie’s (in januari dit jaar) van een forumlid op enkele stukjes van Frans Gabler in dit Forum, sta ik er niet van te kijken en vind ik het ook niet vreemd dat dit mogelijk toch de/een reden voor hem is geweest om te “bedanken” voor dit forum. Echter ik begrijp heel goed dat alleen hij (Frans Gabler) zelf de werkelijke reden kan benoemen.
Heb dat bericht ook gemist. Heel spijtig, maar begrijpelijk na bepaalde opmerkingen hier. Ik keek er altijd naar uit als Frans hier iets schreef met heel veel kennis van zaken en de nodige knipoog.
Tja…ik volg dit clubje nu ruim 12 jaar en moet zeggen dat de onderlinge communicatie hier - met dank aan de beheerders - echt reuze meevalt! Er zijn hier in het verleden wel vaker mensen met uitgebreide kennis van de ene op de andere dag verdwenen. Dat was dan jammer, maar voor mij ook niet meer dan dat.
Laten we Frans bedanken voor zijn bijdragen en hem het allerbeste voor de toekomst wensen, en over gaan tot de orde van de dag