dag Marius hier, 31 jaar oud, woonachtig in de Alblasserwaard. sinds eind augustus in het bezit van een uitbreiding op het roze pasje. Door verandering van baan is dit in een stroomversnelling gekomen. Toen snel opzoek gegaan naar een mooie BMW, en een 1150RT gevonden. inmiddels zo’n 7000 kilometer ervaring opgedaan en genoten, nog een hoop te leren maar dol gelukkig en de koning te rijk op mijn mooie motor. Ik hoop hier een hoop te leren, voor mij is alles eeuw in het motor rijden. Maar wat ook heel belangrijk is dat we de passie met elkaar mogen delen
Welkom Marius! Mooie kleur.
Dag Marius, van harte welkom op dit prachtige forum!!! Heel veel plezier met je R1150RT en het forum.
Hallo Marius,
! Goed om te zien dat je de weg naar het RT-rijden hebt gevonden en al flink wat kilometers hebt kunnen maken op je
. Mooie keuze, en het klinkt alsof je er al volop van geniet – dat herken ik wel! De eerste duizenden kilometers zitten erop, en dat is vaak het begin van een mooie reis met nog veel te ontdekken en te leren.
Hier op het forum vind je vast volop tips, ervaringen, en mede-enthousiastelingen die dezelfde passie delen. Voel je vrij om vragen te stellen of je eigen ervaringen te delen. Uiteindelijk is het niet alleen het rijden zelf, maar ook de verhalen, de mooie routes en de passie die we met elkaar delen die het rijden zo bijzonder maken.
Veel plezier hier, en wie weet zien we elkaar een keer op de weg!
Patrick