Voorstellen

Beste Forum leden
Ik ben Frans en ik kom uit biervliet (zeeuwsvlaanderen).
Nu ben ik het onderhoud van de r1150rt van mijn neef aan het doen,is het toch wel handig mijn aan te melden hier op het forum waar heel veel kennis heerst.
Ik vloek misschien in de kerk als ik vertel dat ik zelf een honda st1300 rijd en ook op het betreffende forum zit,maar ik zie hier ook bekende namen voorbijkomen van het pan forum.
Heb hier als veel wijsheden gelezen waar ik goede vooruitgang mee geboekt heb.
En eigelijk is het sleutelen aan deze r1150rt ook erg leuk het hoort Bij de hobby.

Vrg Frans

Hallo Frans,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en voel je vooral snel thuis hier. Er is idd genoeg (sleutel) kennis en ervaring zeker wat betreft de “oudere” types. Fijne motoren. En iedereen moet vooral rijden waarop hij of zij wil rijden. Heb zelf ook nog een Honda VT800CJ van 1988 in de garage staan. Mijn eerste motor al bijna 30 jaar in bezit. Goed onderhouden en in showroom staat. Gisteren nog op gereden en vloeken doe je hier niet snel hoor . . . :wink: _004

-groet-

Eilert

Dag Frans, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel sleutelplezier met de RT en het forum.
landjeapart.jpg

He Frans, ook welkom hier. Vloeken mag, heb ik ook veel gedaan. De ST doorverkocht en ook ik weer (privé) terug op een Beamer.

Veel plezier hier