Hallo allemaal,
Ook ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Peter van Vliet en kom uit Dieren, tussen Arnhem en Apeldoorn. Ik rij vanaf mijn 19e motor en heb in de begin jaren eerst motoren gehuurd. Mijn eerste eigen motor was een Honda vf 750 F uit 1984 daarna een Yamaha FJ 1100 uit 1986, een wolfje in schaapskleren.
Altijd gezegd dat er een BMW komt. Op dat moment was ik verliefd op een K1100LT, lekker beschut, geen wind lekker cruisen. IIn 2010 een KMAR motor gekocht en omgetoverd naar burger uitvoering. Als je weinig geld hebt dan moet je ergens beginnen.
Omdat er 2 maatjes van mij al een GS 1200 hadden en ik daar een paar keer op had gereden, was ik natuurlijk ook verkocht. De K moest eruit en er kwam in 2016 een GS voor terug. Een R 1150 GS Williams uitvoering uit 2003. Na 11 jaar BMW te hebben gereden besloot ik om eens totaal wat anders te gaan rijden, Triumph Tiger 1050 SE uit 2010. Super mooie motor, rijdt fantastisch alleen kon ik niet wennen aan het karakter van de motor. Te onrustig voor mij. Binnen 4 maanden en 2000 km verder was deze motor weer verkocht. Ondertussen had ik al gereden op een , dat moest m dus worden, toch weer lekker beschut, geen wind, van alle gemakken voorzien, dus lekker cruisen. De eerste kilometers op de
zijn super fijn. Hij lijkt groot, maar het gevoel is of je op een gewone fiets zit, wat stuurt dit makkelijk…
Groet,
Peter