Voorstellen

Goedendag,

Graag stel ik mij even voor.
In een grijs verleden heb ik mijn motor rijbewijs gehaald en jaren woon-werk verkeer gereden op mijn Diversion 600. Vervolgens wordt je ouder en veranderen de prioriteiten. Weg motor.
Nu is er weer ruimte om de prioriteiten te verleggen en heb ik na een opfris les het motorrijden weer opgepakt. Dit keer geen nieuwe motor, maar een goede (hoop ik) tweedehands '97 R1100RT. Tot nu toe zeker geen miskoop.
Vooraf wel op zoek gegaan naar informatie. Dan kom je al snel op dit forum uit. Aanmelden als lid is dan de volgende stap. Bij deze.
Met regelmaat zal ik hier komen kijken of ik iets zinnigs kan bijdragen.

Groet,

Richard

Hi Richard,

Welkom. Een -1100- was de eerste BMW waar ik ooit op reed, en daar heb ik geen spijt van. Er is op dit forum veel te vinden over deze RT (en andere RT’s). Veel rijplezier en tot ziens op het forum!

Groet, Dick

Hallo Richard,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Heel veel plezier op je -1100- . Een fijne motor weet ook ik uit ervaring. Er is hier idd veel over te vinden. Gebruik vooral de zoekfunctie rechts bovenin de forumindex. Je kunt altijd vragen stellen en ervaringen delen. Veel plezier op ‘t forum! _004

-groet-

Eilert

Dag Richard, van harte welkom op dit prachtige forum!!!:+1:Heel veel plezier met je R1100RT en het forum.