Voorstellen

Dag RT-ers,

Volgens de fatsoensnormen is het gebruikelijk dat je jezelf voorstelt als je ergens nieuw binnen komt. Bij deze.

Na diverse Japanners te hebben gereden, rijd ik nu sinds een paar dagen op m’n eerste BMW. Een -1200- van 2005 met ca. 48 kKM op het klokje. De reden waarom ik ben overgestapt is dat mijn vrouw de laatste tijd regelmatig meegaat naar een motorrit, een avondvierdaagse en zelfs een rondrit door Schotland. Mijn Honda Deauville 650 was een fijne motor maar met een duo en bagage kwam ik wel eens een paar ‘paarden’ te kort. Omdat ik graag een motor rij met cardan en het liefst een twee-cilinder (vaak motoren met een karakter) is mijn oog gevallen op de -1200-. Voldoende power om alles en iedereen mee te nemen.
Omdat tijdens de rit naar huis ineens het lampje begon te branden van het benzineniveau (en ik had 'm net afgetankt) ben ik gaan zoeken op het internet en zo bij dit forum terecht gekomen. Ik heb weliswaar garantie maar ik wil toch zelf ook wel weten hoe het zit :wink: . Bovendien wil ik mijn Garmin op de juiste manier aansluiten op het boordnetwerk en ook dan komt dit forum goed van pas.
In mijn jonge jaren heb ik een autotechnische opleiding gevolgd en daarvoor ook stage gelopen en later vakantiewerk gedaan bij motorzaak in Zwolle. Gevoel bij de materie is er dus wel maar momenteel heb ik heel ander werk wat geen raakvlakken heeft met auto’s of motoren.
Ik hoop op dit forum de Tips & Tricks te vinden die mij kunnen helpen om met plezier rond te rijden op de nieuwe aanwinst.

Hallo Sjakie1402,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Gefeliciteerd met de aanschaf van een -1200- . Deze zal je veel tour plezier geven. Veel plezier ook op ons forum. _004

[groet]

Eilert