Voorstellen en vraag

Beste leden,

Ik ben Mark Ruijtenbeek en nieuw hier op het forum. Na een aantal jaar een Suzuki Vstrom 650 gereden te hebben heb ik mij georiënteerd op een r1200 rt en een hele mooie motor gevonden. As zaterdag mag ik hem onder voorbehoud van een goed bevallende proefrit op gaan halen.

Het is een complete motor, maar het enigste wat ontbreekt is een navigatiesteun boven de klokken voor mijn gps. Nu kan ik een steun overnemen van iemand die een rt1200rt uit 2008 heeft, zie foto. Weet iemand of deze ook pst op een dohc model. Afstand tussen de gaten is 22.5 cm. Als het niet past is advies gevraagd over welke houder mogelijk is.

Dank jullie wel!

Mvg

Mark
E9137CD2-36A9-470D-8925-9D9759FBFBE1.jpeg
Ruijtenbeek

Ik heb mijn oude steun van een 2008 naar een 2012 dohc meegenomen, dus dat past.

Hallo Paniekje,

Dankjewel, lijkt jouw beugel op de beugel op de foto?

Mvg

Mark Ruijtenbeek

DagMark, van. harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200RT en het forum.

Nee, er zat eerst een beugel op met ronde stang als middendeel , ik heb er de “waypoint-beugel” op gezet .
Maar de steek van de gaten is hetzelfde, en aan bovenzijde dashboard is qua vorm niet veel gewijzigd tussen 2005 en 2013.