Voorstellen Carel.

Hallo allemaal, graag stel ik mij even bij u voor als niet lid van de rtclub. Ik rijd overigens al een jaar op 25 bmw. Gestart ooit met de K100. Daarna wisselend GSA 1150, RT1150 de GS 1200 en nu de RT1200 van het jaar 2014. De laatste luchtgekoelde en Jubileumuitvoering.
Praktisch alle motoren aangeschaft bij Jensen Nijmegen en het meerendeel bij Simako Apeldoorn.
Ik hoop op enkele sleutelvragen antwoord te krijgen van de RT clubleden. Tot nu veel gelezen en verwezen. Leuk!
Overigens ben ik niet de jongste meer 75 jaar maar hoop toch nog enkele jaren te genieten. Afscheid nemen valt niet mee!

Hallo Carel,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je introductie. _004

Jij bent voor mij het voorbeeld dat je ook op je 75e nog gewoon kunt blijven motorrijden. Al besef ik dat een goede gezondheid daarbij een vereiste is . . .

En ja, je hebt aan de -1200- een fijne tourmotor. Ik hoop dat je nog jaren mag blijven rijden en genieten. Ook hier op dit informatieve en gemoedelijke forum! _004

-groet-

Eilert

Hallo Carel,

Welkom bij de club en ik wens je nog vele fijne jaren en veilige kilometers op je nieuwe R1200RT.

Groet, Lex.

Hai Carel,

Leuk dat ook het forum hebt gevonden. Welkom!