Dag allemaal,
Kan iemand mij vertellen of het voorste deksel van het motorblok is te demonteren met de motor ingebouwd?
Hij zweet daar wat olie en wil er toch iets aan doen.
Alvast dank!
Met vriendelijke groet
Kramer
Dag allemaal,
Kan iemand mij vertellen of het voorste deksel van het motorblok is te demonteren met de motor ingebouwd?
Hij zweet daar wat olie en wil er toch iets aan doen.
Alvast dank!
Met vriendelijke groet
Kramer
Dit moet lukken volgens het werkplaatshandboek.
Waarschijnlijk dien je de versleten keerring uit het distributiedeksel te vervangen om het probleem op te lossen.
Bij een 1250 ziet het er zo uit.
https://www.advrider.com/f/threads/front-engine-cover-removal-r1200.1018768/
Daar staan wat duidelijke plaatjes van het geheel
Misschien even vermelden om wat voor een motor het precies gaat.
5 kleine torxjes en los komt ie. De 2 bovenste zitten btje verstopt.
BMW R1200RT-P 2011.
Het deksel demonteren is eigenlijk niet wat ik bedoel.
Ik bedoel de behuizing waar achter de distributieketting zit.
Dus een stap verder.
Als je het werkplaatshandboek bekijkt, staan de stappen beschreven. Verwacht anders niet dat de distributieketting aan de voorzijde zit.
Ok. Nou als ik naar volgende plaatje kijk zou ik denken dat het moet lukken qua dikte
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=0430-EUR-02-2011-K26-BMW-R_1200_RT_10_0430,0440_&diagId=11_4207