Koop ik een maand terug (in Germania) n’ paar prachtige nieuwe laarzen, stap zaterdag weer eens op mijn ros. krijg ik mijn linkervoet niet eens fatsoenlijk onder 't pedaal. Nu heb ik het pedaal al 3mm hoger kunnen zetten, maar da’s niet voldoende.
Help wie heeft er tips??
groet Spykerdaan
Ik weet niet hoe het werkt bij een 1200, maar bij een 1150 heb je toch aardig wat speelruimte (ik geloof iets van 1.5cm ofzo) of stond jouw pedaal al in de uiterste stand?
Het is een probleem die zich wel vaker voordoet bij de aanschaf van nieuwe laarzen. Heb ik zelf ook wel last van. Na een aantal keren dragen wordt het leer soepeler en is het probleem verholpen.
Hier hetzelfde, op de beurs nieuwe laarzen gekocht, maar ik zat ook te hannessen met schakelen, de pook verzet, maar nu zit ik een beetje met terugschakelen, ik moet de voet teveel kantelen, niet fijn, dus even zoeken naar de beste setup
Ooit met hetzelfde probleem in aanraking gekomen, voor de R1150RT een aanpassing gemaakt aan het schakelpedaal, jaren zeer tevreden mee gereden, zie foto…