Tyre werkt nu echt niet meer

Ik ben al jaren een zeer tevreden gebruiker van Tyre. Ik heb een lifetime Pro abonnement. In combinatie met mijn Tomtom Rider is Tyre een super programma en ik heb tal van mooie routes die ik al jaren gebruik.

In juni 2018 zijn er even wat problemen geweest met Google-maps maar het werkte daarna weer. Sinds ik vorige week een update van Tyre heb gedaan werkt het echt niet meer. Ik heb Tyre toen verwijderd en dacht dat een nieuwe installatie de zaak weer op orde zou brengen. Maar dat laatste lukt niet meer. Ik kan hem niet meer installeren. Er wordt nog slechts verwezen naar Myrouteapp. Maar dat vind ik (in vergelijking met Tyre) geen fijn programma. Ook heb ik geprobeerd om een melding te maken van de problemen, maar het lijkt erop dat de stekker uit Tyre is getrokken. Op de supportsite staan alleen zeer oude reacties.

Weet iemand raad?

Ik heb vandaag nog tyre gebruikt, ik kreeg ook de melding voor een update en heb dat niet gedaan. Tyre werkt bij mij nog steeds _004 maar ik vrees als ik de update accepteer dat het dan bij mij ook klaar is.

Groet
Cees

Zojuist update gedaan en blijft normaal functioneren.

Hij werkt weer! :smiley: Happy _004