Treffen organiseren in het Zuiden

Plan voor RT toer in het zuiden des lands op 4 oktober 2009

• Ja, daar doe ik aan mee
  • Nee, geen belangstelling
  • Misschien
0 voters

Hierbij mijn initiatief om wat te organiseren in het Zuiden.
Heb mogelijk wel een aardige lokatie in Asten Heusden maar heb ondersteuning nodig. Met name op het gebied van navigatie/GPS oftewel het uitzetten van een route. Kan uiteraard wel de route mee checken e.d.
Verder is het belangrijk om te weten hoeveel liefhebbers er zijn om haalbaarheid en lokatie te regelen.Weet ook even niet hoe dat aan te pakken om hier die duidelijkheid over te krijgen terwijl het wel belangrijk is.Geen idee of er wel animo is. Veel deelnemers in dit Forum moeten volgens mij nogal een stuk rijden om hier te komen.
Ik denk aan 4 oktober als datum. Bij elkaar komen tussen 9.30 en 10.30 uur; ritje van plusminus 150 kilometer; samen nog wat drinken en naar huis. Ik roep maar wat en sta uiteraard open voor suggesties.
Groet
Jan

Beste,

De vraag is maar waar je heen wilt met de groep. Als je alleen zuid limburg wilt rijden moet je gewoon instappen op de mergellandroute.
Zeg je ik wil toch de grens over, dan zou ik een stukje ardennen en eifel rijden.
Ik zal eens in mijn klappers gaan zoeken of ik nog een paar route’s voor je heb liggen. Zijn wel zonder gps coordinaten.
Het nadeel in de eifel is dat op zon en feestdagen de leukste stukjes voor de motorrijdes zijn verboden. Dit i.v.m. ongelukken.

Groet René

Hoi Jan,
Ik wil je best wel helpen/maken van een mooie rit moeten we binnenkort een keer wat afspreken de eerst volgende weekenden ben ik op route met de motor maar daarna geen probleem ik kan ook doordeweeks.

met vr gr
Han

Bovenaan deze pagina is een poll geplaatst om de meningen voor een gezamenlijke herfstrit in het zuiden des lands te peilen. Deze poll is zodanig ingericht dat je je stem later kunt aanpassen. :wink:

Jos bedankt vor deze pol. Precies wat ik nodig heb en ook erg belangrijk vind.
Ik ben vanaf vrijdag een week met vakantie (Ardennen met motor; maat op zijn motor mee; vrouwen met de auto; huisje gehuurd; erg veel zin in) en zal dan in week 22 initiatieven nemen afhankelijk van uitslag pol.
Datum staat dus: 4 oktober als het door gaat.

groet
Jan

Hoi jan,
wordt druk komend weekend in de Ardennen wij vertekken morgen ook via Quispel motoren uit Deurne met ca 50 personen ook diverse Forumleden gaan mee. wij logeren in Vresse sur Semois ca 25 km van Bouillon (ik bedoel dus niet de soep.

een fijne tour gewenst
han

Morgen een tour door Ardennen en Eifel met mijn dochter en vrijdag via de ardennen naar Luxemburg, zondag via de eifel terug. Samen met mijn vrouw.
Waar is dat RTforum treffen :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

HeHeHe, da’s je eigen achtertuin :O

Toch handig als je in het ( nou ja, een van de mooiste ) mooiste stukje van ons landje woont :smiley:

Niet alleen handig maar ook heel erg mooi

Hub

Hoi Jan,

De toeren die ik nog heb liggen zijn te oud om te gebruiken.
Ik heb wel een site voor je waar je leuke routes kunt downloaden inclusief GPS coordinaten.

http://www.uitinlimburg.nl/tipsvoormotorrijders.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Als je begint en je heb hulp nodig schroom dan niet om aan de bel te trekken.

Groet René

Beste

René, Dank voor het meedenken.
Gelet op het aantal gegadigden heeft het verder geen zin om een treffen te organiseren.
Wat nog zou kunnen dat is samen een rit doen op 4 oktober.
Wellicht kunnen degenen die dit ook aardig vinden een PB sturen.

groet
Jan

Hoi Jan,

Ik zou het leuk vinden om de 4 oktober een leuke rit te maken met de forumleden. Ik denk wel dat er meer leden / nietleden willen meerijden.
Als het doorgaat ben ik zeker van de partij.

Groet René

Klinkt gezellig, zal het eens overleggen hier thuis! Mag er eventueel ook een GS mee, of is het echt RT-only? :blush:

Rene,
Mooie site met veel routes. Ik heb 'm bij Handige Links opgenomen onder Reizen.
Hans

Beste Allemaal,

Als Newby op dit Forum voeg ik mij graag bij de rit op 4 October.
Zal de eerste keer zijn dat ik zoiets doe, lijkt me leuk!

Niet in 't bezit van een GPS, probleem?
Kan ik overigens ook m’n maat (Een “boxer adept” die spaart…op een prachtige K75RT) over deze trip tippen?

Beste

Heb eerder aangegeven dat op 4 oktober, bij gebrek aan belanstelling voor een treffen, een optie wellicht zou kunnen zijn om een toer te maken en heb liefhebbers uitgenodigd dit via een Pb kenbaar te maken (Om vele mails om tot afspraken te komen op het Forum te vermijden) maar heb nooit wat ontvangen.
Vooralsnog heb ik dus niets georganiseerd oid.

groet
Jan

Jan,
Prima initiatief. Je voorstel lijkt me prima (starttijd, ritje van 150 km enz.).
Ik had de datum al in mijn agenda gezet.
9 mensen willen komen en 14 misschien. Bovendien zijn er mensen die willen helpen.
Waarom neem je niet gewoon de volgende stap? Met dit groeiende forum komt de verdere belangstelling dan denk ik vanzelf…
Hans

Jan,

Op 4 oktober wil ik er ook wel bij zijn.
Lijkt me beter om hier eventuele deelnemers zich te laten melden dan komen de aanmeldingen vanzelf.
Eventueel aangeven hoeveel deelnemers je minimaal wilt hebben om het door te laten gaan.

Groet Bert

Lijkt me leuk,

Mogen er ook niet forumleden mee :confused::

Oja, er voor leuke toertochten op Garmin en tromtrom: http://www.gpstrack.nl . Ik heb er al diverse leuk tochten vanaf gehaald!

VrGr
Jan