Tomtom Rider 450

Jammer, ook bij mij doet de motorhouder niet wat ie moet doen: als hij stroom krijgt via de houder geeft hij om de haverklap aan “voedingsbron losgekoppeld”. Als ik hem aan mijn laptop koppel, geeft hij die melding niet en laadt hij gewoon op. Ligt dus aan de motorhouder :frowning:

TT reeds gebeld en ik moet 'm gewoon naar het dichtsbijzijnde UPS pick-up point brengen en dan zal de technische dienst van TT er naar kijken…
Had eigenlijk gehoopt dat ze “gewoon” een nieuwe zouden opsturen.

Bij mij werkte de houder ook niet en via de motorzaak waar ik de tomtom heb gekocht heb ik een nieuwe gehad.

Ik begreep dat je zo ie zo een nieuwe krijgt omdat het repareren veel duurder is dan het sturen van een nieuwe. De reden dat je hem moet opsturen is dat ze foute houders ook uit de markt willen hebben en dat die niet via allerlei andere kanalen op de markt blijven en worden doorverkocht.

Groet
Cees

We wachten gewoon af Cees… :wink:

Dat zullen ze ook doen, nadat ze je oude ontvangen hebben. Ze geven aan dat het twee weken duurt; in de praktijk gaat het meestal sneller en heb je binnen een week een nieuwe in huis.

Toen de rider nét op de markt was was er sprake van een batch die deels verkeerd gesoldeerd was; toen was er een ‘piekje’ in de reacties en stuurde men meteen een nieuwe op, zonder eerst de oude op te sturen. Prima service; maar vanwege kans op misbruik is het niet vreemd dat je nu je oude moet opsturen allicht.

…en de nieuwe motorhouder zojuist via UPS ontvangen.
Ben er meteen mee naar mijn dealer gereden om 'm op de brommert aan te sluiten: deze doet het wél _004

En er en passant achter gekomen dat mijn dealer al sinds jaar en dag officieel TT-testrijder is…

Zo zijn er meer :wink:. Mooi dat het opgelost is!

Nog een handige app die, desgewenst, je bt-thetering op je gsm automatisch aanzet zodra je de BT activeert.
Gevonden via een tip van MrGps -top-
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.xplota.bluecartetheringauto&hl=nl