En weer een nieuwe actioncam.
Deze keer van Tomtom
http://www.nrc.nl/tech/2015/04/29/tomtom-goes-gopro-met-de-bandit-camera/
Greetz WaltzingMatilda
En weer een nieuwe actioncam.
Deze keer van Tomtom
http://www.nrc.nl/tech/2015/04/29/tomtom-goes-gopro-met-de-bandit-camera/
Greetz WaltzingMatilda
En ook hier weer MyRoutes in de cloud. ![]()
Hopelijk heeft TomTom wat geleerd van de fouten die ze gemaakt hebben bij de te snelle lancering van de nieuwste TomTom, zorg er voor dat alle diensten up en running zijn voordat je het product in de markt plaatst.
Want anders jaag je de klanten weg, het moet gewoon werken.
Tja je hebt camera’s, camera’s en camera’s. Inmiddels zie je door de bomen het bos niet meer. Als je op onderstaande link klikt zie je een review van de TomTom. Helaas wel in het engels maar wel zeer uitgebreid.
http://www.dcrainmaker.com/2015/04/tomtom-bandit-review.html