Ik heb al enkele jaren een badge voor de wagen.
Ik betaal geen maandelijkse kosten wanneer ik geen gebruik maak van de tolwegen. Facturatie is heel correct en duidelijk.
Ik veronderstel dat mijn badge ook wel gewoon met de motorfiets zal werken. Gewoon in de vestzak zal voldoende zijn om die te detecteren.
Ik gebruik het al jaren. En het is nu kenteken gebonden. Wanneer je met bv de auto gaat is het kenteken aanpassen in je prive omgeving en het werkt weer. Bij gebruik op de motor is het opletten dat de streepjescode op de dongel naar voren wijst. Anders heb je soms kans op storing. Wij rijden nu gewoon door de 30km poortjes heen.
Je kunt ze kopen via de ANWB.
Batterij gaat ongeveer 7 jaar mee daarna is het omruilen/nieuwe kopen weer via de ANWB.
Altijd een rij met een ‘T’ kiezen, behalve dus de rij met hoogtebeperking, want die is voor personenauto’s. Links houden in de poort, dan registreert-ie je als motorrijder.
Ik gebruik een badge van Bip&Go voor zowel de auto als de motor. Als je van voertuig wisselt, moet je dat even aangeven op de site.
Ik gebruik op de motor een armband waar je de badge inschuift -waterdicht enzo- die ik heb besteld bij B&G.
Niks wachten aan een tolpoort geen geklungeld met een pasje, creditcard o.i.d. gewoon de T volgen en doorrijden.
Super!!!