Heb je daar de BT45 op laten leggen Harry? Ik zat daar ook aan te denken.
Klopt alleen wel even opletten dat je band niet aan loopt bij het cardanhuis,hier is een speciaal busje voor te bestellen bij HR BMW.
Ik heb nog niet veel gereden door drukte op de werkvloer,maar de eerste 500 km waren positief.
Groet Harry
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Heb je een andere maat band dan? Mijn achtervork is overigens anders dan die bij jou.
Hij is niet breder volgens BMW maar de Bridgestone is iets breder daarom heb je de enduro ring nodig bij die van mijn r100s.
Zit momenteel in zuid Frankrijk dus reageer soms wel soms niet dus geduld.
Groet Harry
Mijn motor vind jou stuurkuipje mooi.
Je zal hier maar tegen aan lopen eerste eigenaar 20000 km die kun je niet laten staan toch.
Wat een mooie machine geen ABS niets van dat alles werken en lekker rijden en gezien worden.
Echt een plaatje om te zien.
Wow!
Kijk dat is nog eens echt wat anders dan anders.
Heftig!
En zo mooi, ik ruik de showroomgeur vanaf hier.
Gefelicitaart!
Maar dat zal “echt werken” worden op zo’n motor, lijkt mij?
Geen techniek die je van “de fouten” redden zal. (behalve prima remmen en zo, zo te zien)
Dan heb je echt het motorrijden & technieken in je donder zitten volgens mij. In de positieve zin natuurlijk.
Je bent dan een echte vent, haha. Alleen nog wat vliegjes op de voortanden (grapje!)
Het is een plaatje, museumkwaliteit!
She is a beaut.
Dit is inderdaad een buitenkansje Harry . . . veel plezier met deze schitterende klassieke BMW. Het is motorrijden in z’n pure vorm!
Eilert
Weer ouderwets twee benzinekraantjes opendraaien. Geweldig!
Ziet er waanzinnig uit
Bedankt voor jullie reacties deze week de banden laten vervangen ze zaten er slecht 13 jaar onder zo goed als nieuw [emoji106].
Dus hij rijdt weer als een nieuwe (lees r100s) heerlijk om mee te rijden.ook de uitlaten maar eens even aangepakt een uurtje of vijf en ze zijn weer als nieuw zie de foto’s.
Wow, als nieuw
Verstuurd vanaf mijn Y300 met Tapatalk
dit is echt mooi,bij wegrijden weer omhoog uit de veren komen geweldig,heb zelf de r90s gehad daytona oranje verkocht en tot op de dag van vandaag spijt van gehad (de verkoop).
dus nooit meer weg doen mvrgr.wim
Op een foto zie ik (. . . motoren Drachten) staan. Komt jouw BMW bij van Houten motoren Drachten vandaan? Tjibbe van Houten is nu gevestigd in Marum en restaureert vooral oudere types BMW’s. Hij is een BMW man in hart en nieren. Echt een vakman!
Eilert
Echt fantastisch ik ben ook nog op zoek . Maar blijf nog even zoeken. Deze had ik niet gevonden.
Er staat nog een mooie te koop op mkpl een rode met weinig km.
Die had ik gezien. Maar die vond ik een stuk minder dan deze.
Klopt de kleur doet heel veel Ton,de hele mooie zijn zo weg.was eigenlijk opzoek naar een r90s maar die zijn echt veel te duur echt overdreven vind ik.
Die van jou is echt mooi . Misschien moet ik eens praten met een collega motorrijder. Hij heeft nog een verwaarloosde R100S staan. Ik vind een project erbij ook wel leuk. Als hij er maar vanaf wil en de vraagprijs er na is.