Spijkervanger

Dag allemaal,
Eerst wil ik iedereen veilige en leuke kilometers wensen. Zit te lezen dat er spijker vangers zijn en ik lees ook dat je het spatbord bij de voorwiel kan verlengen, klopt dat? Wie heeft er advies voor mij?. Vast bedankt en mvg Peter

Dat klopt. Zoek maar eens op mudflap voor de spijkervanger. Deze kun je kopen of nog leuker zelf maken. Voor de spatbordverlenger is de zoekterm Fenda Extenda.

Verstuurd vanaf mijn Nokia X20 met Tapatalk

Die spijkervanger kan ik iedereen aanraden.
Kijk op het topic: https://www.bmwrtforum.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=16770&p=163452&hilit=spijkervanger#p163452

Thanks, ik ga naar Noorwegen en meteen 1 besteld. Voor het geld kan ik een hoop ellende besparen. Ik zal het echter als het goed is nooit te weten komen :slight_smile:

Ik heb er vorige week ook eentje besteld.

Jawel hoor, hij werkt prima als je het niet weet Big RT Smile

En zo is het ook. Heb er ook één. :wink:

Ik kijk toch ook even naar de overheidsdiensten op de motor. Deze hebben de spijkervanger er ook onder. Dat zal niet zonder reden zijn.

En…blijkbaar word je op de een of andere manier zelfs beter gezien _001 . Al verschillende keren een opmerking of wijzende vinger gehad: “d’r hangt iets onder je motor”… :bulb:

[/quote]
Ik kijk toch ook even naar de overheidsdiensten op de motor. Deze hebben de spijkervanger er ook onder. Dat zal niet zonder reden zijn.
[/quote]

Klopt. Omdat de overheidsdiensten ook wel eens over de vluchtstrook of redresseerstrook rijden, waar veel meer troep kan liggen, is bij hen de kans groter op een spijker o.i.d. in de achterband.

Groet, Dick

Ik maak ze zelf omdat ze slijten, iedere 2 jaar is hij ‘op’ :smiley:

Duidelijk. Zij lopen (of rijden) daarmee een groot risico. De spijkervanger zal z’n dienst doorgaans bewijzen.

Hartelijk dank iedereen en ik knutsel erg graag dus dat komt goed.