Goede reactie Frans . Ik ervaarde iets van wat je zegt ook wel van de FJR die ik had. De spiegel staat verder weg, maar wel hoger dan bij een RT denk ik. Door stuurverbreders keek ik ook alleen maar tegen mijn eigen handschoen. Ik heb toen spiegels van een FZ1 op de kop getikt, die staan meer horizontaal op de kuip en op langere stelen. Daardoor keek ik juist onder de handen door ipv er overheen. Dat ervaarde ik als een geweldige verbetering. En door de langere stelen kon ik zelfs mijn eigen bagagerek achter me zien. En dàt geeft zo mogelijk een nóg betere diepteperceptie: een referentiepunt op je eigen motor…
sorry…
Geen probleem hoor, we plaatsen in nagenoeg dezelfde tijd een bericht.
Ik begrijp ook wel de discussie die hieruit voortkomt, maar we keren met z’n allen maar weer terug naar het topic: spiegelverwarming. En daar heeft Hans (HansD) al een oplossing voor aangedragen.
Ik ga in elk geval dit draadje volgen. Ik ben heel benieuwd wat dit gaat opleveren.
Beste mensen hierbij een update
Het was even zoeken naar de verwarmingselementen maar ik denk dat ik wat heb gevonden.
verwarming.png
Er is maar 70mm in het rond beschikbaar om een element te plakken.
spiegelglas.jpg
Als e.e.a. binnen is en een proefopstelling is gemaakt horen jullie weer meer.
Hans Beijersbergen.
Spiegelverwarming zou niet echt nodig zijn voor mij. Hij staat altijd binnen en het glas wordt goed schoongehouden. Dat laatste scheelt echt een heleboel.
Gelukkig!!!
Vanmiddag een slechte powernap gehad en gedroomd dat hier een minder leuke reactie stond.
Gelukkig niet
Gelukkig!!!
Vanmiddag een slechte powernap gehad en gedroomd
dat hier een minder leuke reactie stond.
Gelukkig niet
![]()
![]()
Hahaha, goed bezig ! Als je er van droomt is het echt een soort obsessie, en dan komt het wel goed! Success!!
Het was even zoeken naar de verwarmingselementen maar ik denk dat ik wat heb gevonden.
verwarming.png
Hoe warm worden deze? ik zou er wel iets van een timer inbouwen. Als die een minuutje verwarmen is het echt wel zat om je spiegels te ontwasemen. In mijn auto gaan ze ook vanzelf uit na een tijdje. En dat voorkomt problemen bij een mogelijke oververhitting.