speling stuur 1100rt

Optie: de vorkpoot zit van onder af in de kroonplaats gestoken, daar zit een rubber met stalen bus in, hierin kan de vorkpoot een beetje kantelen en dat gebeurd bij het in- en uitveren, het kantelen is maar minimaal. Als het rubber in die bus naar de kl :imp: ten is kan daar speling ontstaan. Haal de rechter stuurhelft er eens af en kijk/voel of daar speling in zit ( je zegt dat je het rechts voelt) , doe anders ook de linker eens.

Volgens mij zit die bus er in geperst en met een circlip geborgd…( heb gegraven in het geheugen, au :smiley: )

Hoe kan je het zien of deze nog goed zijn ? Kan er handmatig makkelijk beweging in krijgen nadat ik de handvaten/stuurhelften er af gedraaid heb
groet Andreolie

Yep, als daar speling op zit is dat te voelen, beetje trekken, duwen, inveren, iemand anders dat laten doen en jij je vingers op de bevestiging, 10 minuten werk, meer niet.

Soms zegt ƩƩn afbeelding meer.
voorvork.png

heb de bussen in de kroonplaat eindelijk vervangen…en hoera de speling is weg !..nu nog comfortabeler rijden, zonder ergernissen op de motor.

met groet Andreolie

Het is me weer een waar genoegen iemand geholpen te hebben _004 Big RT Smile