De RT (ex-politie) die ik gekocht heb en over pak hem beet 37 uur en 13 minuten kan ophalen , mist het rugsteun kussentje. Tegen de koffer aan, want ik heb geen buddy meer erop, want mobilofoon en eerste hulpzooi enzo, die er voor de politie allemaal in moest. Heeft iemand een idee waar ik zo’n rugsteun kussentje zou kunnen krijgen? Het moet er wel een beetje mooi uit komen te zien, dus zelf iets in elkaar knutselen gaat hem niet worden. . Het mag best een paar tientjes kosten, maar geen honderden euro’s. Heeft iemand hier misschien nog een idee?
Er zijn verschillende rugsteunen voor de R1200RT, maar ik weet niet of de kap van de NL politie dezelfde is als in andere landen en dus een steun als in de foto’s direct past (of sowieso los te vinden is).
Eventueel kun je een standaard bestuurder rugsteun monteren (deze zit dan met een klem onder je zitting vast).
Dank voor je antwoord. Ik zou graag de motor zo origineel mogelijk houden -voor zover je daarvan kunt spreken- en dus een kussentje als op de foto’s te pakken zien te krijgen. Vraag is alleen waar…
En bedankt voor het correct plaatsen van de foto’s!
Gr. Mike
Hopelijk heb je hier wat aan. Ze hebben er een aantal liggen in verschillende prijsklassen, zal te maken hebben met de conditie. Veel plezier met je nieuwe aanwinst trouwens als hem op gaat halen.
Huijsmans service center bouwt gewone bmw’s om naar overheids versie.
Ze werken in principe niet met particulieren, maar misschien kunnen ze je wel op weg helpen in je zoektocht
Natuurlijk super dat ik je heb kunnen helpen hiermee. Ik heb zelf nog maar net een RT, maar ook op zoek naar alles wat mijn RT kan verbeteren. Zodoende kwam ik op het ene wat jij nodig had. Ben benieuwd hoe het gaat worden met de steun.