Rit Zuid-Limburg

Nog een Zuid-Limburg rit van afgelopen zondag: 07-06-2015[youtube]QQEIdXx7BKI[/youtube]

Luc, bedankt voor het delen van deze beelden van het “sjoene” Limburg . . . ! Big RT Smile _004

Mooi ritje en beelden, bekende stukken natuurlijk maar ook een aantal onbekende. Je hoeft niet ver te gaan om leuk te kunnen sturen!

Graag gedaan EileRT!
Waar heb je dat woord “Sjoene” zo snel gevonden als Fries? Of ben je een geemigreerde limburger? :smiley:
Ik blijf er wel van balen dat de beelden kwalitatief zoveel achteruit gaan door het comprimeren dat Youtube doet. Maar toch leuk om op deze manier te delen.

Klopt helemaal. Vanuit Zuid-Limburg heb ik ook nog eens de mazzel dat wel erg veel moois in de buurt ligt. Ardennen, Zuid-Limburg, Eiffel _004

Nee Luc, een goede vriend van me komt uit Kerkrade en ik krijg zo af en toe wel eens “iets” Limburgs mee! :wink: :smiley:

Hoi Luc,

Leuk filmpje. -top- Bekend terrein.

Dat geloof ik graag dat jou dat bekend voorkomt _004
Het was nu nog te doen. Binnenkort worden we weer overspeold door dagjesmensen en toeristen en dan is het niet leuk rijden. Maar hoe je het ook wend of keert, het blijven mooie wegen om met de motor te rijden _004