reiske uit lommel

zoals goed gewoonte behoort stel ik me hier graag even voor aan moderators en overige leden.
ik ben Richard Oerlemans en woon in belgie lommel.
ik rijd al motor vanaf mijn 16(crossers meegeteld) en heb al van alles gereden van honda magna v46 v65 ,cbr 600 f2, yamaha r6, suzuki gsxr 750 en vier 1100 gixxers tot ktm 640 supermotard. dan een tijdje pauze gehad en begonnen aan een landrover defender te veel pech mee gehad en ook die verkocht.
nu een gsa 1200 uit 2007 aangeschaft. een jaar gereden en fijn mee op vakantie gegaan naar kroatie. in november de garage ingereden om er toch eens flink werk van te maken en de gsa helemaal naar mijn goesting(belgies) te maken.
dit begint heel aardig vorm te krijgen.
nu betreft het een r 1200 gsa dus weet niet of ik hier welkom ben.

Hallo Richard,

Van harte welkom op ons RT-forum waar je ook met een GSA welkom bent. De RT en de GS(A) hebben veel gemeen. In NLD is naast dit RT ook een specifiek GS forum maar dat terzijde :wink:

Nogmaals voel je vooral welkom en stel gerust je vragen indien nodig en deel vooral je ervaringen _004

-groet-

Eilert

Lommel, dat is hier net aan de andere kant van de stippellijn.
Welkom hier .

Dag Richard, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200GSA en het forum.