Radio r1100rt

Hallo

Ik hed een r1100rt hed er geen radio bij maar wel de aan sluiting daar voor. Is er een ander manier om muziek uit de luidsprekers te kriegen en nog de bedingen op de stuur te gebruiken

Hallo nieuw forumlid,

Ik begrijp dat je een vraag hebt over luidsprekers en bedieningen daarvoor aan het stuur voor een R1100RT. Je gaat vast adviezen dan wel TIPS krijgen.

Het wordt op ons RT-forum echter bijzonder gewaardeerd wanneer je als nieuw forumlid bij een eerste posting even voorstelt in het topic: “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”. _004

Bedankt alvast voor de genomen moeite.

-groet-

Eilert
Beheerder

Hallo ik den nieuw

Zonder radio kan ik mij geen geluid bedenken.

Als je de radio-voorbereiding van de -1100- hebt, kun je een (auto-)radio inbouwen in het handschoenenvak. De knoppen daarvoor op het stuur, als je die hebt, zullen het alleen doen als je de originele radio hebt; er zijn ook autoradio’s met draadgebonden bediening maar daar zul je zelf een oplossing voor moeten vinden. Ik vond de bmw-radio te duur en heb op mijn -850- een Philips-autoradio ingebouwd, mét afstandsbediening. Let bij de keuze van je radio wel op of-ie verticaal ingebouwd mag worden, vooral bij cd-spelers is dat niet vanzelfsprekend (ik spreek uit ervaring…)
Groet,
Martin