Toen ik vandaag mijn RT aan het kuisen was, zag ik achteraan de linker cilinderkop dat er een vijs los zat. Ik heb die even gepoetst en wou hem terug steken maar krijg de bout er niet meer in.
Ik kan de vijs niet diep genoeg in het motorblok duwen waardoor de draad geen contact maakt met het blok. Verder aanspannen gaat dus niet.
Ik begrijp dat je een technische vraag hebt. Daar ga je vast en zeker reacties op krijgen. Het wordt op ons echter bijzonder gewaardeerd wanneer je als nieuw forumlid even voorstelt in het volgende topic:https://www.bmwrtforum.nl/forum/viewforum.php?f=43
Deze vraag van de dezelfde afzender, met dezelfde foto’s, staat ook op het GS-forum.
Aldaar heeft deze vraag vele reacties gekregen en is de afzender van goede adviezen voorzien.
Ik vind het wel zo netjes als topicstarter Abj17 dat dan ook even vertelt alhier en neem aan dat hij dat nog gaat doen. Het “voorstellen” is er inmiddels bij gebleven . . .
Topicstarter heeft gisteravond voor het laatst ingelogd. Daarom deed ik het verzoek om reflectie. We leren immers ook van elkaar. We horen het (hopelijk) wel . . .