Na 7 jaren tevreden gereden te hebben met een 1100RT en een 1150RT dan nu de overstap gemaakt naar een GS, onder andere vanwege het feit dat deze zonder kofferset toch wel een aardig stukje lichter is dan een RT.
Nog even getwijfeld over de S1000XR, maar die werd me toch vooral afgeraden, vanwege het hoogtoerige karakter ervan.
Na een zoektocht van een maand of twee dit prachtige, zeer complete, exemplaar gevonden bij de dealer in Euskirchen (Duitsland), voor een alleszins acceptabele prijs.
En nu duurt elke dag totdat ik ermee de straat op mag veel te lang natuurlijk
SUPER MOOI exemplaar Aad . . . gefeliciteerd met de aankoop en ik hoop dat deze voor jou spoedig op kenteken staat zodat je niet meer hoeft te wachten en je er heerlijk mee kan rijden!
Uiteraard, iedereen welkom.
Ik bedenk wel weer eens een leuke route, en meld dat dan hier op het forum.
Als de RDW en de belastingdienst snel zijn, misschien nog wel in het najaar.
Morgen ophalen en vrijdag keuren.
Ach Bert, gewoon een paar minuten eerder vertrekken . . . en gaan op die R1200GS. Zonder het Tupperware van de RT heb je waarschijnlijk minder last van turbulentie met 100 km/h op een GS(A).
We gaan maar weer on topic in deze Showen serie . . .
ik zie nu pas dat je uit heerlen komt, ik kom zelf uit nuth. Mocht je binnenkort een keer een ritje willen maken houd ik me aanbevolen om mee te rijden, lijkt me leuk om wat forum mensen in het echt te ontmoeten.
Meteen ook maar aangepast in het profiel, ik woon alweer bijna een jaar in Landgraaf…
Momenteel ben ik erg druk met de OR-verkiezing binnen ons bedrijf, dus eigenlijk alleen woon-werk-verkeer, maar eind maart, begin april zal ik beslist in de Eifel gaan rijden, en dat uitaard hier ventileren.
En wie mee wil, mag uiteraard mee.